۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چیزی که توسعه دهندگان از آن متنفرند

نگاهی به این نظرسنجی غیرعلمی بیندازید تا راه هایی را برای راضی نگه داشتن توسعه دهندگان کشف کنید. برخی از آنها حتی ساده هستند.

نگاهی به این نظرسنجی غیرعلمی بیندازید تا راه هایی را برای راضی نگه داشتن توسعه دهندگان کشف کنید. برخی از آنها حتی ساده هستند.

هیچ‌کس فکر نمی‌کند توسعه نرم‌افزار آسان است، اما چه کسی فکر می‌کرد که می‌تواند از طرق مختلف سخت باشد؟ Evans Data تخمین می زند که ۲۶.۹ میلیون توسعه دهنده نرم افزار در سراسر جهان وجود دارد. اخیراً بیش از ۱۰۰ نفر از آن توسعه‌دهندگان به سؤال علی اسپیتل پرداختند، “سخت‌ترین بخش چیست؟ شغل شما به عنوان یک توسعه دهنده؟ من انتظار داشتم که پاسخ ها عمدتاً حول چند موضوع کلیدی ادغام شوند، اما پاسخ ها بسیار متنوع بودند. ارزش آن را دارد که آنها را بررسی کنید تا ببینید شرکت شما چگونه می تواند زندگی توسعه دهندگان شما را بهبود بخشد.

خزش دامنه

گاهی اوقات ما توسعه دهندگان خود را بیش از حد دوست داریم. ما برای نوآوری و ادامه نوآوری به آنها (پادشاه سازان و ملکه سازان جدید) تکیه می کنیم. همانطور که کایل شولین یادداشت، “تهدید دائمی خزش دامنه از محصول و طراحی” زندگی را برای توسعه دهندگان این از اعتماد سالم به استعدادهای توسعه‌دهندگان ناشی می‌شود، اما خزش دامنه به نرم‌افزاری متورم تبدیل می‌شود که نگهداری از آن سخت است، چیزی که Sofiene Salem برترین ها. همانطور که برایان شیمکوس استرس می کند، این را با “مهلت های غیرواقعی تعیین شده توسط غیر توسعه دهندگان” همراه کنید، و به پایان می رسید. دچار مشکل مضاعف شده است.

قسمت جلویی کامپایلر Rust به صورت موازی اجرا می شود

توسعه‌دهندگان همچنین از «عدم همسویی در تیم از نظر آنچه که واقعاً باید ایجاد کنیم و نتایج مورد انتظار» را دوست ندارند، همانطور که دانیل هیبرلینگ اشاره می کند. اوه، و حدس بزنید چی؟ به‌عنوان توسعه‌دهندگان، شما همیشه در مورد اینکه آیا راه‌حل بهتری وجود دارد، شک دارید، زیرا، البته، مانند Jelena Perfiljeva وجود دارد پیشنهاد می کند. شما فقط تا مدت ها بعد روی آن راضی نخواهید شد. همانطور که خاویر گونزالس استدلال می کند، کلید این است که بفهمیم “چه زمانی باید حلقه بی نهایت کمال گرایی را متوقف کرد.” ” کد شما هرگز کامل نخواهد بود. آن را بپذیرید و ادامه دهید.

سرعت یادگیری

برای هر توسعه‌دهنده‌ای که در چند دهه گذشته به درک خود از Cobol پرداخته است، امروز واقعیت شار چارچوب وجود دارد. همانطور که براندون ترابون می‌گوید، “همگامی با تغییرات مداوم در زبان‌ها و چارچوب‌ها” می‌تواند چالش جدی همانطور که او ادامه می دهد، “شما واقعا باید کسانی را انتخاب کنید که فکر می کنید بیشترین کشش را به دست می آورند و از آنجا شروع کنید.” اما این کافی نیست. “البته، شما باید آماده باشید تا به چیز جدیدی بپردازید”. فریم‌ورک‌ها اغلب باعث می‌شوند توسعه‌دهندگان از پایگاه داده یا سیستم‌های دیگر استفاده ناکافی کنند، اما گاهی اوقات این تنها راهی است که یک توسعه‌دهنده می‌تواند سر خود را با سرعت نوآوری بالا نگه دارد. با این وجود، حق با ترابون است: اگرچه چارچوب ها کمک می کنند، اما آنها نیز تغییر می کنند و این تغییر مشکلاتی را ایجاد می کند.

دستیار هوش مصنوعی JetBrains برای ادغام مدل های هوش مصنوعی Google Gemini

معماری خود برنامه مربوط به این است. طبق میکال زاکرزوسکی، “پیش‌بینی کنید که برنامه چگونه تکامل می‌یابد تا بهترین معماری ممکن را آماده کند، اما در همان ابتدا زیاده روی نکنید.» این سخت است. برای مثال، به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، ممکن است لازم باشد خود را برای مقیاس آماده کنید، اما نه با تأمین بیش از حد به میزانی که از قبل بانک را شکست دهید.

«اگر می‌توانستم بیشتر کدنویسی کنم»

«هر چیزی که کدنویسی نمی‌کند» توسعه نرم‌افزار را سخت می‌کند، می‌گوید لوک پروسر. با برخی اقدامات، یک برنامه‌نویس فقط ۵ درصد از زمان خود را صرف نوشتن کد می‌کند و ۷۰ درصد دیگر را صرف درک کد یا انجام کارهایی می‌کند که به نظر می‌رسد فقط به صورت مماس با کد مرتبط هستند. همانطور که یکی از مفسران سبک می‌کند، این شامل “تلاش برای دریافت تمام جزئیات برای شروع فرآیند کدنویسی” است. ” یکی دیگر از مسائل مهم: “همکاری بین تیمی … [به ویژه] در شرکت های بزرگتر”، یادداشت فردی دیگر . همان‌قدر که بخواهیم روی یک‌ها و صفرها تمرکز کنیم، توسعه نرم‌افزار در نهایت توسط افراد تقویت می‌شود، و خوب، مردم سخت هستند.

اجرای برنامه های دات نت بدون سرور در AWS Lambda

در مورد ترس رایج از اینکه هوش مصنوعی انسان ها را از توسعه نرم افزار حذف می کند، چطور؟ خب، هوش مصنوعی به سادگی جایگزین افراد نمی شود. نه الان، نه هیچ وقت. بنابراین به جسیکا لی و بقیه شما توسعه دهندگان نرم افزار ماهری که نگران “بیدار شدن هر روز صبح هستید” و مجبورم خودم را متقاعد کنم که هنوز به کار یا این صنعت اهمیت می‌دهم، زیرا مدیران شاداب پیش‌بینی می‌کنند که چگونه LLM‌ها ما و سایر محرک‌های ارزش واقعی را منسوخ می‌کنند.» اجازه دهید با این حقیقت پایان دهیم. از آنجایی که ماشین‌ها بیشتر از کار سخت توسعه نرم‌افزار را به عهده می‌گیرند، کار واقعاً متفکرانه و نوآورانه برای همیشه توسط توسعه‌دهندگان خلاق و فوق‌العاده‌ای مانند شما انجام خواهد شد.