۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Red Hat RHEL را برای هوش مصنوعی راه اندازی کرد

Red Hat Enterprise Linux AI برای خدمت به عنوان یک پلتفرم مدل پایه طراحی شده است که به کاربران اجازه می دهد تا به طور یکپارچه تر مدل های هوش مصنوعی مولد را توسعه و استقرار دهند.

Red Hat Enterprise Linux AI برای خدمت به عنوان یک پلتفرم مدل پایه طراحی شده است که به کاربران اجازه می دهد تا به طور یکپارچه تر مدل های هوش مصنوعی مولد را توسعه و استقرار دهند.

Red Hat هوش مصنوعی لینوکس Red Hat Enterprise (RHEL AI) را راه‌اندازی کرده است، که به عنوان یک پلتفرم مدل پایه توصیف می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد به طور یکپارچه‌تر مدل‌های هوش مصنوعی مولد را توسعه و استقرار دهند.

۷ مه معرفی شد و اکنون به عنوان پیش نمایش برنامه نویس در دسترس است، RHEL AI شامل < a>Granite خانواده مدل‌های زبان بزرگ (LLM) منبع باز از IBM، ابزارهای هم‌ترازی مدل InstructLab بر اساس روش‌شناسی LAB (تراز در مقیاس بزرگ برای ربات‌های گفتگو)، و یک رویکرد جامعه محور برای توسعه مدل از طریق InstructLab.

با رمزگذاری قابل پرس و جو MongoDB و Node.js عمل کنید

کل راه حل به عنوان یک تصویر RHEL قابل بوت برای استقرار سرورهای فردی در سراسر ابر هیبریدی بسته بندی شده است و بخشی از OpenShift AI، پلت فرم هیبریدی عملیات یادگیری ماشینی (MLOps) Red Hat برای اجرای مدل‌ها و InstructLab در مقیاس در محیط‌های خوشه‌ای توزیع‌شده. Red Hat گفت که RHEL AI یک محیط اجرا آماده برای مدل های هوش مصنوعی در سراسر پلتفرم های سخت افزاری AMD، Intel و Nvidia فراهم می کند.

اولین نگاهی به برنامه های وب مترقی

Red Hat گفت که مشتریان سازمانی آن از ارزیابی های اولیه خدمات هوش مصنوعی مولد به سمت ساخت برنامه های کاربردی مجهز به هوش مصنوعی حرکت کرده اند. هدف Red Hat با ابزارهای تراز InstructLab، مدل‌های گرانیت و هوش مصنوعی RHEL، استفاده از مزایای پروژه‌های منبع باز برای رفع موانع اجرای استراتژی هوش مصنوعی، مانند کمبود مهارت‌های علم داده و الزامات مالی است. این شرکت گفت که RHEL AI یک مدل پایه برای آوردن مدل های هوش مصنوعی مولد دارای مجوز منبع باز به شرکت ایجاد می کند.