۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Microsoft Copilot Studio برای ساخت عوامل هوش مصنوعی

کیت ابزار کم‌کد برای ایجاد خلبان‌های سفارشی، رابط‌هایی نیز به دست می‌آورد که به کمک خلبان‌ها اجازه می‌دهد از منابع داده مختلف از جمله وب‌سایت‌های عمومی استفاده کنند.

کیت ابزار کم‌کد برای ایجاد خلبان‌های سفارشی، رابط‌هایی نیز به دست می‌آورد که به کمک خلبان‌ها اجازه می‌دهد از منابع داده مختلف از جمله وب‌سایت‌های عمومی استفاده کنند.

مایکروسافت امروز در کنفرانس توسعه دهندگان Build 2024 خود فاش کرد که در حال کار برای فعال کردن قابلیت‌های ساخت عامل جدید در Microsoft Copilot Studio، ابزار کم‌کد این شرکت برای ایجاد Copilot است.

چارلز لامانا، معاون شرکت مایکروسافت،

از استفاده از enum در لایه دامنه در سی شارپ خودداری کنید

«توسعه‌دهندگان وظیفه‌ای تعریف‌شده برای کمک‌کننده خود ارائه می‌کنند، آن را با دانش و اقدامات لازم تجهیز می‌کنند، پس از آن استودیوی Copilot گردش‌های کاری پویا را تنظیم می‌کند و در پشت صحنه عمل می‌کند تا آنها را برای خودکارسازی کار یکپارچه کند.» رئیس برنامه‌ها و پلتفرم‌های تجاری، در بیانیه‌ای گفت.

لامانا گفت:

قابلیت‌های عامل در استودیوی Copilot از طریق یک برنامه دسترسی زودهنگام در دسترس خواهد بود و پیش‌نمایش عمومی برای اواخر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

JetBrains Compose Multiplatform API تست UI را آغاز کرد

علاوه بر این، مایکروسافت گفت که به منظور ساده‌سازی نحوه اتصال توسعه‌دهندگان داده‌های کسب‌وکار و همکاری خود به Copilot استودیو، کانکتورهای Copilot را به Copilot Studio اضافه می‌کند.

کانکتورهای Copilot شامل بیش از ۱۴۰۰ کانکتور Microsoft Power Platform، کانکتورهای Microsoft Graph و کانکتورهای Power Query هستند. لامانا گفت که ادغام با Microsoft Fabric به زودی اضافه خواهد شد.

بهترین ORM ها برای برنامه های پایتون مبتنی بر پایگاه داده

این رابط‌ها به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهند از منابع داده قابل اعتماد استفاده کنند و به نوبه خود به کوپیلوت‌ها اجازه می‌دهند از منابع داده مانند وب‌سایت‌های عمومی، Microsoft SharePoint، Microsoft OneDrive، جداول Microsoft Dataverse، Microsoft Fabric OneLake و Microsoft Graph استفاده کنند. و همچنین منابع داده شخص ثالث.