۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Nutanix برنامه شریک هوش مصنوعی، GPT-in-a-Box 2.0 را معرفی کرد

GPT-in-a-Box یک پلتفرم تمام پشته برای اجرای بارهای کاری هوش مصنوعی مولد است که NIM های Nvidia و کتابخانه Hugging Face LLM را ادغام می کند.

GPT-in-a-Box یک پلتفرم تمام پشته برای اجرای بارهای کاری هوش مصنوعی مولد است که NIM های Nvidia و کتابخانه Hugging Face LLM را ادغام می کند.

شرکت نرم‌افزار Cloud Nutanix برنامه شریک هوش مصنوعی Nutanix را اعلام کرده است که قصد دارد راه‌حل‌ها و شرکای خدمات هوش مصنوعی را برای پشتیبانی از مشتریانی که مایل به اجرای برنامه‌های هوش مصنوعی مولد در بالای Nutanix Cloud هستند، متحد کند. پلتفرم و پلتفرم GPT-in-a-Box این شرکت.

برنامه شریک هوش مصنوعی Nutanix که در ۲۱ مه رونمایی شد، دسترسی ساده‌تری به اکوسیستم گسترده شرکای هوش مصنوعی برای ارائه راه‌حل‌های هوش مصنوعی «دنیای واقعی» برای مشتریان فراهم می‌کند. شرکا به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا برنامه‌های هوش مصنوعی مولد شخص ثالث و داخلی را در بالای پلتفرم ابری Nutanix و راه‌حل Nutanix GPT-in-a-Box بسازند و ایمن کنند که موارد استفاده برجسته از هوش مصنوعی را هدف قرار می‌دهد. Nutanix گفت: این اکوسیستم از شرکا به رسیدگی به موارد استفاده های مختلف از جمله عملیات، امنیت سایبری، کشف تقلب و پشتیبانی مشتری در صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی، خدمات مالی و خدمات حقوقی و حرفه ای کمک می کند. از جمله شرکای اولیه می‌توان به Codeium، DataRobot، Dkue، Instabase، Neural Magic و RunAI اشاره کرد.

OpenAI پشتیبانی سازمانی را با تمرکز بر امنیت، کنترل و هزینه افزایش می دهد

Nutanix همچنین GPT-in-a-Box 2.0 را معرفی کرد، یک ارتقاء پلتفرم تمام پشته هوش مصنوعی این شرکت که در نیمه دوم سال جاری انجام می شود. در نظر گرفته شده است که محاسبات سریع Nvidia و پشتیبانی از LLM (مدل زبان بزرگ)، و همچنین مدیریت مدل ساده و یکپارچه‌سازی با NIMهای Nvidia (ریزسرویس‌های استنتاج Nvidia) و کتابخانه Hugging Face LLM را ارائه دهد. p>

گزارش می گوید که سرویس های جاوا بیشترین آسیب را از آسیب پذیری های شخص ثالث می بینند

Nutanix GPT-in-a-Box یک پلتفرم تمام پشته است که برای ساده‌سازی پذیرش هوش مصنوعی سازمانی با ادغام با Nutanix Objects و Nutanix Files برای داده‌ها و ذخیره‌سازی مدل طراحی شده است. GPT-in-a-Box 2.0 شامل یک رابط کاربری یکپارچه برای مدیریت مدل پایه، ایجاد نقطه پایانی API و مدیریت کلید دسترسی کاربر نهایی است. همچنین پردازنده‌های گرافیکی Nvidia Tensor Core را ادغام می‌کند.