۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Snowflake ابزارهای توسعه دهنده را به روز می کند، ویژگی های مشاهده پذیری را اضافه می کند

Snowflake انتظار دارد که به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های مشاهده‌پذیری، devops را ساده کرده و توسعه را تسریع کند.

Snowflake انتظار دارد که به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های مشاهده‌پذیری، devops را ساده کرده و توسعه را تسریع کند.

شرکت انبار داده مبتنی بر فضای ابری Snowflake یک رابط توسعه جدید برای خطوط لوله یادگیری ماشین به پلتفرم خود اضافه کرده است، از جمله به‌روزرسانی‌های دیگر برای توسعه‌دهندگان که در نشست جاری Snowflake Summit اعلام شد.

این به‌روزرسانی‌ها شامل رابط جدیدی است که Snowflake Notebook نام دارد. افزودن API پانداها؛ ویژگی های جدید قابلیت مشاهده؛ و ادغام چارچوب برنامه بومی شرکت با خدمات کانتینر پارک اسنوپارک.  

Notebooks Snowflake، که در حال حاضر در پیش نمایش عمومی است، به طور بومی در تمام بخش های پلت فرم Snowflake، از جمله Snowpark ML، Streamlit، و Cortex< ادغام شده است. /a>. این یک رابط توسعه واحد برای Python، SQL و Markdown است که توسعه‌دهندگان می‌توانند از آن برای آزمایش و تکرار در یادگیری ماشینی خود استفاده کنند. a> (ML) خطوط لوله، از ویژگی‌های ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند و گردش‌های کاری مهندسی داده را ساده می‌کند.

انجام انبارداری داده به روش اشتباه

در همین حال، Snowpark Pandas API توسعه دهندگان پایتون را قادر می سازد تا با سینتکس آشنای کتابخانه منبع باز Python برای بارگذاری، دستکاری، تراز، ادغام و تجسم جداول داده به طور مستقیم در پایتون کار کنند. . Pandas API در حال حاضر در پیش نمایش عمومی است.

به روز رسانی ابزارهای devops

به منظور کمک به devops، Snowflake گفت که ویژگی هایی مانند مدیریت تغییر پایگاه داده را برای تعریف وضعیت مطلوب خطوط لوله داده با اصول زیرساخت به عنوان کد به جای اسکریپت خط گردش کار پیچیده اضافه کرده است. توسط خط، و ادغام Git برای فعال کردن همکاری توسعه بین تیم ها و ساده سازی استقرار در محیط های مختلف. هر دو در پیش نمایش عمومی هستند.

New Relic قابلیت مشاهده تمام پشته سازمانی را گسترش می دهد تا MLO ها را نیز در بر گیرد

سایر به‌روزرسانی‌های توسعه‌دهنده شامل Python API و Snowflake CLI هستند که به زودی در دسترس عموم قرار می‌گیرند.

Snowflake قابلیت‌های مشاهده‌پذیری را از طریق Trail اضافه می‌کند

این شرکت همچنین ویژگی‌های قابل مشاهده جدیدی را به شکل Snowflake Trail اضافه کرده است که کیفیت داده‌ها، خطوط لوله و برنامه‌های کاربردی را مشاهده می‌کند و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا بر گردش‌های کاری خود نظارت، عیب‌یابی و بهینه‌سازی کنند. این برنامه با استانداردهای OpenTelemetry ساخته شده است تا توسعه دهندگان بتوانند با پلتفرم های قابل مشاهده و هشدار محبوب از جمله Datadog، Grafana، Metaplane، PagerDuty، و Slack و سایر موارد ادغام شوند.

شروع کار با Azure Automation

علاوه بر این، Snowflake سیگنال های تله متری داخلی را برای Snowpark و سرویس‌های Snowpark Container، به کاربران امکان می‌دهد به راحتی تشخیص داده و اشکال‌زدایی کنند. خطاهای استفاده از معیارها، گزارش‌ها و ردیابی توزیع‌شده – بدون نیاز به تنظیم دستی عوامل یا انتقال داده.

به منظور کمک به ساخت سریع‌تر برنامه‌ها، این شرکت گفت که در حال ادغام Native App Framework در Snowpark Container Services است.

«این ادغام به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا وسعت و تنوع برنامه‌هایی را که در AI Data Cloud با استفاده از نمونه‌های GPU و CPU قابل تنظیم می‌سازند گسترش دهند تا با طیف وسیعی از موارد استفاده شامل اتوماسیون بینایی رایانه، تجزیه و تحلیل داده‌های جغرافیایی و برنامه‌های ML برای شرکت‌ها سازگار شوند. شرکت گفت.