۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Snowflake مجموعه مدیریت Horizon خود را به روز می کند

به روز رسانی ها شامل یک بازار داخلی جدید و توضیحات اشیاء مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از Copilot است.

به روز رسانی ها شامل یک بازار داخلی جدید و توضیحات اشیاء مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از Copilot است.

Snowflake قابلیت‌های جدیدی را برای مجموعه Horizon خود، مجموعه‌ای داخلی از استانداردهای ترکیبی و ویژگی‌های انطباق، اعلام کرده است.

Horizon، در نوامبر سال گذشته به نمایش گذاشته شد، با ویژگی‌هایی مانند نظارت بر کیفیت داده، رابط کاربری داده‌ها، خط‌مشی‌های حریم خصوصی متفاوت، طبقه‌بندی داده‌های پیشرفته، و سایر مجوزها و گواهی‌های اضافی ارائه شد.

به‌روزرسانی‌های جدید مجموعه، که در نشست جاری سالانه Snowflake Summit اعلام شد، شامل یک بازار داخلی جدید است، ویژگی‌ای که اشیاء را با کمک هوش مصنوعی از طریق Snowflake Copilot و در دسترس بودن عمومی جستجوی جهانی توصیف می‌کند.

Snowflake برای به دست آوردن Myst AI برای ارائه پیش بینی سری های زمانی

شرکت گفت:

بازار داخلی – در حال حاضر در پیش‌نمایش خصوصی – به کاربران سازمانی اجازه می‌دهد تا محصولات داده‌ای مانند داده‌ها، مدل‌ها و برنامه‌های کاربردی را به‌طور خاص برای تیم‌های داخلی مدیریت و منتشر کنند، در حالی که از اشتراک‌گذاری ناخواسته با طرف‌های خارجی جلوگیری می‌کند.

برای کمک به شرکت‌ها در کشف، Snowflake گفت که قابلیت جستجوی جهانی خود را به طور کلی در دسترس قرار می‌دهد.

جستجوی جهانی – در نوامبر سال گذشته به نمایش گذاشته شد – به کاربران امکان می‌دهد در پایگاه‌های داده، جداول کوه یخ، داده‌های داخل Snowflake، برنامه های بومی و Snowflake Marketplace با استفاده از فناوری Neeva. Snowflake Neeva را در ماه می سال گذشته به دست آورد.

3 کلید برای تحقق دموکراسی سازی داده ها

کمک به کشف و مراقبت

علاوه بر این، شرکت انبار داده ابری گفت که در حال پخت در ویژگی دیگری برای کمک به کشف و اصلاح است.

این ویژگی، با نام توضیحات اشیاء مجهز به هوش مصنوعی، از Snowflake Copilot برای ایجاد خودکار زمینه و نظرات مرتبط برای جداول و نماها استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود

توضیحات شیء مجهز به AI به زودی وارد پیش‌نمایش خصوصی شود.

علاوه بر این، این شرکت گفت که در حال کار بر روی ارائه یک قابلیت جدید است که به کاربران سازمانی امکان می دهد مدل های هوش مصنوعی را در کنار Iceberg و Dynamic Tables به اشتراک بگذارند.

Databricks Okera مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کمک به حاکمیت داده در LLM خریداری می کند

گسترش ابر داده هوش مصنوعی

Snowflake همچنین اعلام کرد که ردپای AI Data Cloud را به بازارهای مستقل تحت نظارت گسترش خواهد داد.

این شرکت گفت: «این شامل یک مرز داده فقط اتحادیه اروپا است که تمام داده‌های مشتری، در کنار داده‌های مربوط به خدمات و استفاده، را در داخل مرزهای منطقه نگه می‌دارد تا به مشتریان اروپایی تضمین‌های اقامت داده و حق حاکمیت داده‌های قوی‌تر برای برآورده کردن الزامات نظارتی منطقه‌ای ارائه دهد». در یک بیانیه.

Snowflake در حال حاضر بیش از ۴۰ منطقه ابری را سرور می کند.

این شرکت گفت که محیط جداگانه ای را نیز به مشتریان وزارت دفاع (DoD) ارائه خواهد کرد.