۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت پشتیبانی WinUI را به MSTest اضافه می کند

تحلیلگرهای کد برای Roslyn نیز با قوانین جدید در آخرین ارتقاء چارچوب تست دات نت بهبود یافته اند.

تحلیلگرهای کد برای Roslyn نیز با قوانین جدید در آخرین ارتقاء چارچوب تست دات نت بهبود یافته اند.

مایکروسافت چارچوب تست MSTest خود را برای دات نت به روز کرده است، و آن را با پشتیبانی WinUI و بهترین شیوه ها برای تحلیلگرهای کد مبتنی بر Roslyn بهبود بخشیده است.

این شرکت MSTest 3.4 را در ۵ ژوئن معرفی کرد. چارچوب MSTest از طریق NuGet قابل دسترسی است.

با MSTest 3.4، پشتیبانی از برنامه های چارچوب WinUI به MSTest.Runner اضافه می شود. با این بهبود، یک نمونه پروژه ارائه شده است و کار برای ساده سازی آزمایش برنامه های کاربردی WinUI بدون بسته بندی در حال انجام است. مایکروسافت همچنین با استفاده از System.Text.Json داخلی برای .NET به جای Jsonite و با ذخیره گزینه های خط فرمان، عملکرد آزمایشی را بهبود بخشیده است.

امیدی جدید برای امنیت نرم افزار

برای MSTest.Analyzer ها، مجموعه ای از تحلیلگرهای کد برای پلتفرم کامپایلر Roslyn که با MSTest عرضه می شود، مایکروسافت نه قانون را برای پوشش بهترین شیوه ها و مشکلات رایج اضافه کرده است. این قوانین برای اطمینان از استفاده صحیح از اظهارات و ویژگی‌ها، کمک به اجرای اولویت‌های طراحی و ارائه سایر پیشرفت‌ها هستند.

درک فرآیند توسعه هوش مصنوعی مولد

همچنین در MSTest 3.4، مایکروسافت یک درخواست طولانی مدت برای پشتیبانی از رشته های STA در MSTest برای VSTest و MSTest.Runner برای همه چارچوب های هدف پشتیبانی شده را برطرف کرده است. برنامه‌ها نیازمند بهبود تجربه با اجرای برخی تست‌ها یا کلاس‌های آزمایشی در حالت رشته STA هستند. مایکروسافت همچنین توانایی تعریف وقفه های زمانی را در روش های ثابت، مانند AssemblyInitiative، AssemblyCleanup، ClassCleanup و TestCleanup این امر کنترل بیشتری بر اجرای آزمایش فراهم می کند.

مایکروسافت همچنین پشتیبانی [Timeout] را به همه روش‌های ثابت در MSTest 3.4، از جمله روش‌های اولیه و پاکسازی اضافه کرده است. همچنین پشتیبانی از رشته STA برای تست های UI اضافه شد. هر دو مشکلاتی بود که توسط کاربران و جامعه گزارش شده بود. تست با Playwright و Aspire با حذف دیگ بخار پروژه ساده شده است. و برای MSTest SDK، توسعه‌دهندگان دیگر نیازی به افزودن صریح با استفاده از Microsoft VisualStudio.TestTools.UnitTesting در فایل‌ها ندارند. به علاوه، پروژه‌های نمونه که نحوه استفاده از SDK را نشان می‌دهند بهبود یافته است.