۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

اپل هوش مصنوعی را برای iPhone، Mac، iPad آماده می کند

Apple Intelligence مدل‌های هوش مصنوعی مولد را در هسته اصلی سه پلتفرم خود قرار می‌دهد و از زمینه شخصی برای کمک به کارهای روزمره استفاده می‌کند.

Apple Intelligence مدل‌های هوش مصنوعی مولد را در هسته اصلی سه پلتفرم خود قرار می‌دهد و از زمینه شخصی برای کمک به کارهای روزمره استفاده می‌کند.

سیستم جدید هوش اپل که به تازگی راه اندازی شده است، به عنوان “هوش مصنوعی برای بقیه ما” اعلام شده است. به عنوان یک “سیستم هوش شخصی” برای iPhone، Mac و iPad عمل خواهد کرد.

که در ۱۰ ژوئن اعلام شد و قرار است در پاییز امسال در نسخه آزمایشی قرار گیرد، Apple Intelligence مدل‌های قدرتمند هوش مصنوعی را در هسته اصلی سه پلتفرم اصلی اپل قرار می‌دهد و از قدرت سیلیکون اپل برای درک زبان، ایجاد تصاویر استفاده می‌کند. در میان برنامه ها اقدام کنید و از زمینه شخصی استفاده کنید تا کارهای روزمره را ساده و تسریع کنید. اپل گفت که این فناوری راه‌هایی را برای کاربران باز می‌کند تا نوشتار را بهبود بخشند و اثربخشی بیشتری در ارتباط برقرار کنند.

الیسون اوراکل می‌گوید هوش مصنوعی مولد مهم‌ترین فناوری تاریخ است

با ابزارهای نوشتن در سراسر سیستم که در iOS 18 تعبیه شده است، iPadOS 18 و MacOS Sequoia، کاربران می توانند متن نوشته شده برای ابزارهایی مانند ایمیل، یادداشت ها، صفحات و برنامه های شخص ثالث را بازنویسی، تصحیح و خلاصه کنند. سه سبک ایجاد تصویر نیز پشتیبانی می شود، از جمله انیمیشن، طرح، یا تصویر، با استفاده از یک زمین بازی تصویر. Apple Intelligence جستجوی راحت‌تر برای عکس‌های خاص را امکان‌پذیر می‌کند در حالی که ابزار Clean Up تصاویر پس‌زمینه حواس‌پرتی را در یک عکس پیدا و حذف می‌کند. اپل گفت: برای دستیار صوتی مبتنی بر سیری اپل، Apple Intelligence قابلیت های غنی تری برای درک زبان ارائه می دهد.

Copilot Runtime: ساختن هوش مصنوعی در ویندوز

اپل در ۱۰ ژوئن همچنین اعلام کرد که دسترسی ChatGPT را به تجربیات iOS 18، iPadOS 18 و MacOS Sequoia ادغام می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد به تخصص و همچنین قابلیت‌های درک تصویر و سند دسترسی داشته باشند. ، بدون نیاز به پرش بین ابزار. ChatGPT همچنین برای تولید محتوا در ابزارهای نوشتن در سراسر سیستم اپل در دسترس خواهد بود.

تبلیغات هوش مصنوعی به کسی کمک نمی کند

ChatGPT در اواخر امسال به سه پلتفرم ارائه خواهد شد که توسط GPT-4o پشتیبانی می‌شود. اپل گفت که حفاظت از حریم خصوصی داخلی اطلاعات شخصی مانند آدرس های IP را مخفی می کند و OpenAI درخواست ها و درخواست های کاربر را ذخیره نمی کند.