۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

دستیار هوش مصنوعی JetBrains برای ادغام مدل های هوش مصنوعی Google Gemini

JetBrains در هفته های آینده Gemini Pro 1.5 و Gemini Flash 1.5 را به دستیار برنامه نویسی مجهز به هوش مصنوعی اضافه خواهد کرد.

JetBrains در هفته های آینده Gemini Pro 1.5 و Gemini Flash 1.5 را به دستیار برنامه نویسی مجهز به هوش مصنوعی اضافه خواهد کرد.

JetBrains قصد دارد از پلتفرم توسعه Google Cloud Vertex AI استفاده کند تا مدل‌های Google Gemini AI را به دستیار هوش مصنوعی JetBrains، هوش مصنوعی شرکت، بیاورد. -دستیار برنامه نویسی قدرتمند که با JetBrains IDE (محیط های توسعه یکپارچه) ادغام می شود.

JetBrains این طرح را در ۱۸ ژوئن اعلام کرد. دستیار هوش مصنوعی عملکرد GPT-4o OpenAI، مدل‌های Gemini و چندین مدل اختصاصی JetBrains را ترکیب می‌کند و به طور خودکار مناسب‌ترین LLM را انتخاب می‌کند. JetBrains گفت برای هر کار. این شرکت اضافه کرد که Gemini Pro 1.5 و Gemin Flash 1.5 در Vertex AI موارد استفاده جدید را برای دستیار هوش مصنوعی با یک پنجره زمینه طولانی و استدلال پیشرفته باز می کنند. فلش Gemini 1.5 که اخیراً منتشر شده است به استفاده از مواردی کمک می کند که کارایی هزینه در حجم بالا و تأخیر کم بسیار مهم است. مدل‌های جدید در هفته‌های آینده عرضه خواهند شد.

3 راه حل تجاری که در آن هوش مصنوعی انتخاب خوبی است

به گفته JetBrains،

دستیار هوش مصنوعی که با IDEهای JetBrains ادغام شده است، می‌تواند کد تولید کند، راه‌حل‌ها را پیشنهاد دهد، توابع اصلاح کند و به سؤالات با درک متنی پاسخ دهد. توسعه‌دهندگان می‌توانند در یک چت در داخل IDE سؤال بپرسند و دستیار هوش مصنوعی زمینه را برای ارائه پاسخ جمع‌آوری می‌کند. دستیار هوش مصنوعی همچنین می‌تواند آزمایش‌ها، اسناد و پیام‌ها را ایجاد کند.

نحوه بهبود عملکرد هوش مصنوعی مولد مبتنی بر ابر

JetBrains قبلاً تکمیل خودکار کد تمام‌خطی را راه‌اندازی کرده بود که توسط مدل‌های هوش مصنوعی محلی اجرا می‌شد. JetBrains گفت: این تضمین می کند که پردازش و تجزیه و تحلیل داده ها مستقیماً در دستگاه توسعه دهنده انجام می شود و منجر به تکمیل کد آفلاین با حداقل تأخیر می شود.