۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پروژه Leyden جاوا در ساخت دسترسی اولیه وارد می شود

Project Leyden یک پروژه OpenJDK است که برای بهبود زمان راه‌اندازی، زمان تا اوج عملکرد و ردپای برنامه‌های جاوا طراحی شده است.

Project Leyden یک پروژه OpenJDK است که برای بهبود زمان راه‌اندازی، زمان تا اوج عملکرد و ردپای برنامه‌های جاوا طراحی شده است.

OpenJDK’s Project Leyden، تلاشی برای بهبود زمان راه‌اندازی، زمان رسیدن به حداکثر عملکرد، و ردپای برنامه‌های جاوا، اولین ساخت دسترسی اولیه خود را منتشر کرد.

قابل دسترسی از java.jdk.net، نسخه اولیه Project Leyden بر بهبود زمان راه اندازی برنامه تمرکز دارد. ، بر اساس بولتن ۲۴ ژوئن در داخل جاوا تیم Oracle Java سایت اینترنتی. سایر بهینه سازی های Leyden در نسخه های بعدی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. ساده ترین راه برای شروع با ویژگی های Leyden، استفاده از برنامه java در انتشار دسترسی زودهنگام لیدن با پرچم -XX:CacheDataStore است. پروژه لیدن توسط HotSpot و کتابخانه های اصلی.

Red Hat پلت فرمی را برای ساخت پورتال توسعه دهندگان راه اندازی کرد

از دیگر نکات برجسته این ساخت، می توان به تلفیقی پیش از زمان (AOT) از روش های جاوا برای اجرای بومی آنها به محض راه اندازی برنامه در مرحله تولید، و وضوح پیش از زمان ورودی های استخر ثابت اشاره کرد. کامپایلر AOT برای تولید کد و سرعت بهتر برنامه شروع می شود.

C# 10 مایکروسافت کد "زیباتر" را نوید می دهد

ساخت دسترسی اولیه Project Leyden همچنین شامل موارد زیر است:

  • نمایه های روش بایگانی شده برای دستیابی سریعتر به عملکرد برنامه جاوا.
  • یک فروشگاه داده حافظه پنهان بایگانی که ایجاد بایگانی CDS را ساده می کند، در حالی که از انواع مختلفی از مصنوعات بهینه سازی پشتیبانی می کند.
  • تولید پیش از زمان پراکسی های پویا و داده های بازتابی. چارچوب ها در طول زمان راه اندازی به طور گسترده از پراکسی های پویا استفاده می کنند.
  • کلاس ها در بایگانی CDS با راه اندازی برنامه بارگیری می شوند.
  • یک حافظه پنهان جستجوی بارکننده کلاس که به چارچوب های برنامه کمک می کند تا جستجوهای مکرر را بدون اسکن مکرر مسیر کلاس انجام دهند.

برنامه‌نویسان می‌توانند به لیست پستی Project Leyden بازخورد ارائه کنند. اشتراک لازم است.