۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پیشنهاد OpenJDK کلاس های ارزش و اشیاء را به جاوا می آورد

اشیاء ارزش فقط با مقادیر میدانشان متمایز می شوند، نه با هویت، که یک مدل برنامه نویسی آسان تر برای مقادیر ساده ارائه می دهد.

اشیاء ارزش فقط با مقادیر میدانشان متمایز می شوند، نه با هویت، که یک مدل برنامه نویسی آسان تر برای مقادیر ساده ارائه می دهد.

یک پروپوزال OpenJDK کلاس‌های ارزش و اشیاء را در نسخه‌ای از جاوا پیش‌نمایش می‌کند. این ویژگی نمونه‌های کلاس جاوا را ارائه می‌کند که فقط دارای فیلدهای final هستند و فاقد هویت شی هستند.

پیشنهاد بهبود جاوا، که به اوت ۲۰۲۰ بازمی‌گردد، در ۲۱ ژوئن به‌روزرسانی شد. این طرح به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که یک مدل برنامه نویسی را برای مقادیر ساده انتخاب کنند که در آن اشیا با مقادیر فیلدشان متمایز می شوند، همانطور که مقدار int ۳ از int متمایز می شود. مقدار ۴. هدف دوم انتقال کلاس‌های محبوبی است که مقادیر ساده را در JDK نشان می‌دهند، مانند Integer، به این مدل برنامه‌نویسی. این در نظر گرفته شده است که از مهاجرت سازگار کلاس های تعریف شده توسط کاربر پشتیبانی می کند. هدف سوم، به حداکثر رساندن آزادی JVM برای رمزگذاری مقادیر ساده به روش‌هایی است که ردپای حافظه، موقعیت مکانی و کارایی جمع‌آوری زباله را بهبود می‌بخشد.

Ballerina پشتیبانی خدمات RESTful را بازسازی می کند

پیشنهاد به عنوان زبان پیش‌نمایش و ویژگی JVM درج شده است. در حال حاضر شماره نسخه هدفمندی را برای جاوا بیان نمی کند. هدف این طرح معرفی ویژگی struct در زبان جاوا نیست. جاوا بر روی دو نوع داده، یعنی اشیاء و داده های اولیه، به کار خود ادامه می دهد. همچنین تغییر رفتار انواع اولیه یا تلقی خودکار کلاس های موجود به عنوان کلاس های ارزش، هدفی نیست.