۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

گوگل دسترسی به ۲ میلیون پنجره زمینه Gemini 1.5 Pro را باز می کند

این شرکت همچنین اجرای کد را برای Gemini 1.5 Pro و Gemini 1.5 Flash فعال کرده است که به مدل ها اجازه می دهد کد پایتون را تولید و اجرا کنند و از نتایج بیاموزند.

این شرکت همچنین اجرای کد را برای Gemini 1.5 Pro و Gemini 1.5 Flash فعال کرده است که به مدل ها اجازه می دهد کد پایتون را تولید و اجرا کنند و از نتایج بیاموزند.

Google دسترسی به پنجره زمینه ۲ میلیون توکنی مدل هوش مصنوعی Gemini 1.5 Pro را باز کرده است. این شرکت همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد به قابلیت‌های اجرای کد در Gemini API دسترسی داشته باشند و مدل Gemma 2 را در Google AI Studio در دسترس قرار دهد.

این اعلامیه‌ها در ۲۷ ژوئن. پنجره زمینه ۲ میلیون توکن Gemini 1.5 Pro که قبلاً از طریق فهرست انتظار در دسترس بود، اکنون برای همه توسعه دهندگان در دسترس است.

هویت، اعتماد و نقش آنها در کاربردهای مدرن

Google اشاره کرد که با افزایش پنجره زمینه، پتانسیل هزینه ورودی نیز افزایش می یابد. برای کمک به توسعه‌دهندگان برای کاهش هزینه‌های وظایفی که از نشانه‌های یکسانی در چندین درخواست استفاده می‌کنند، Google ذخیره سازی متن در Gemini API برای Gemini 1.5 Pro  و Gemini 1.5 Flash.

Google برای باز کردن قابلیت‌های استدلال ریاضی و داده‌ها برای توسعه‌دهندگان، اجرای کد در Gemini 1.5 Pro و Gemini 1.5 Flash. ویژگی اجرای کد به مدل اجازه می دهد تا کد پایتون را اجرا کند و به طور مکرر از نتایج یاد بگیرد تا زمانی که به ورودی مورد نظر نهایی برسد. این اولین قدم رو به جلو با اجرای کد به عنوان یک قابلیت مدل در نظر گرفته می شود. از طریق Gemini API و در Google AI Studio تحت «تنظیمات پیشرفته»

تیم Vue مولد سایت استاتیک VitePress 1.0 را منتشر کرد

در دسترس است

Google همچنین گفت که مدل Gemma 2 را در استودیوی هوش مصنوعی Google برای آزمایش، و در تلاش است تا تنظیم Gemini 1.5 Flash را به همه توسعه دهندگان ارائه دهد. تنظیم متن در Gemini 1.5 Flash اکنون برای تیم قرمز آماده است و به تدریج برای همه توسعه دهندگان ارائه می شود. این شرکت گفت که همه توسعه دهندگان تا اواسط ژوئیه به تنظیم فلش Gemini 1.5 از طریق Gemini API و در استودیوی هوش مصنوعی گوگل دسترسی خواهند داشت.