۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

تیم Rust Types در حل‌کننده صفت نسل بعدی به جلو حرکت می‌کند

تیم گزارش می دهد که به کامپایل کتابخانه استاندارد و کامپایلر با حل کننده جدید در همه جا فعال شده است.

تیم گزارش می دهد که به کامپایل کتابخانه استاندارد و کامپایلر با حل کننده جدید در همه جا فعال شده است.

طبق

کار انجام شده برای تثبیت استفاده از حل‌کننده صفت نسل بعدی در بررسی انسجام، رگرسیون‌ها و هنگ‌های رفتاری کوچکی را نشان داد که باعث تاخیر شد. اما تیم به کامپایل کتابخانه استاندارد و کامپایلر با حل کننده جدید در همه جا نزدیک است. آنها انتظار دارند دنباله ای طولانی از مسائل جزئی و تفاوت های رفتاری از اجرای موجود باشد. همچنین سوالات طراحی باز وجود دارد که باید قبل از تثبیت اجرای جدید حل شوند. هدف استفاده از حل کننده صفت نسل بعدی در همه جا به طور پیش فرض است.

ارسال ایمیل Outlook و پیام های Teams با R

اعلام شده در ژانویه ۲۰۲۳، انواع Rust تیم با بخش‌هایی از زبان Rust و کامپایلر که شامل سیستم نوع از جمله بررسی نوع، حل صفت و بررسی قرض می‌شود، سر و کار دارد. اهداف عبارتند از تلاش برای ساختن نوع سیستم سالم، سریع، سازگار و قابل توسعه. اولویت های تیم انواع شامل ایجاد سیستم تایپ سالم، سریع، سازگار و قابل توسعه است. تیم typeها یک تیم فرعی از تیم های زبان و کامپایلر است.

نحوه کار با نمایندگان Action، Func و Predicate در سی شارپ

تیم Rust Types همچنین گزارش می‌دهد که async-fn را در صفات و بازگشت موقعیت impl Trait را در صفات در Rust 1.75 تثبیت کرده است. بهبودهایی در نحوه نمایش ژنراتورها و عملکردهای همگام در سیستم نوع ایجاد شده است. طراحی حل‌کننده صفت نسل بعدی، مشکلات و چالش‌های سازگاری آینده اجرای نام مستعار با استفاده از حل‌کننده صفت قدیمی را به‌وجود آورد. کار برای دوباره کاری طراحی و پیاده سازی در حال انجام است.

مایکروسافت از Fluid Framework 2.0 رونمایی کرد

چندین مشکل نادرست قدیمی رفع شد، که قابل توجه ترین آنها عدم صحت بررسی نوع صفت code>immpls. این مسئله ظریف باعث شد که تیم روش‌های مربوط به امضای تابع را بپذیرد. در همین حال، تیم مسائل باز باقی مانده را دسته بندی کرده و آنها را ادغام می کند. به برنامه ریزی طولانی مدت.