۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Red Hat هوش مصنوعی Lightspeed را به Linux، OpenShift گسترش می دهد

Lightspeed از هوش مصنوعی مولد برای خودکارسازی عملکرد خوشه‌های OpenShift و محیط‌های لینوکس Red Hat Enterprise استفاده می‌کند.

Lightspeed از هوش مصنوعی مولد برای خودکارسازی عملکرد خوشه‌های OpenShift و محیط‌های لینوکس Red Hat Enterprise استفاده می‌کند.

Red Hat در حال گسترش Lightspeed هوش مصنوعی مولد< /a> فناوری برای کار با پلت فرم برنامه ابری ترکیبی Red Hat OpenShift و همچنین با Red Hat Enterprise Linux (RHEL).

اعلام شده در ۷ می، Red Hat OpenShift Lightspeed و Red Hat Enterprise Linux Lightspeed قابلیت‌های پردازش هوشمند و زبان طبیعی را ارائه می‌کنند که هدف آن آسان‌تر کردن OpenShift و RHEL برای تازه‌کاران و کارآمدتر کردن آن برای متخصصان با تجربه است. کلاه قرمزی گفت. Red Hat OpenShift Lightspeed برای در دسترس بودن در اواخر سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. Red Hat Enterprise Linux در مرحله برنامه ریزی است.

Red Hat OpenShift Lightspeed از هوش مصنوعی مولد برای استقرار و مقیاس‌بندی برنامه‌های سنتی و بومی ابری در خوشه‌های OpenShift استفاده می‌کند و به تازه‌کاران OpenShift کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را سریع‌تر برای اجرای پلتفرم برنامه ایجاد کنند و به کارشناسان کمک می‌کند تا کارآمدتر باشند. به‌عنوان مثال، وقتی یک خوشه در ظرفیت است، Lightspeed به کاربر پیشنهاد می‌کند که مقیاس خودکار باید فعال شود و پس از ارزیابی اینکه خوشه‌ها روی یک ابر عمومی میزبانی می‌شوند، نمونه جدیدی با اندازه مناسب را پیشنهاد می‌کند. سپس Lightspeed می تواند پس از کاهش ظرفیت مورد نیاز، مقیاس خودکار را فعال کند.

Red Hat Enterprise Linux Lightspeed به ساده‌سازی نحوه استقرار و نگهداری محیط‌های لینوکس توسط سازمان‌ها کمک می‌کند. Red Hat گفت که از آنجایی که مقیاس و پیچیدگی سیستم به یک چالش تبدیل می‌شود، Red Hat Enterprise Linux Lightspeed به تیم‌های عملیات RHEL کمک می‌کند سریع‌تر انجام دهند. Lightspeed می‌تواند مدیری را علامت‌گذاری کند که به عنوان مثال، یک توصیه امنیتی با اصلاحات منتشر شده است.

علاوه بر معرفی Lightspeed برای OpenShift و RHEL، Red Hat اعلام کرد که Red Hat Ansible Lightspeed با سفارشی‌سازی و تنظیم مدل و داشبورد برای مشاهده داده‌های تله متری بهبود یافته است. Red Hat Ansible Lightspeed در پلتفرم اتوماسیون کلاه قرمزی معرفی شد. می ۲۰۲۳.

سفارشی‌سازی و تنظیم مدل از طریق IBM Watsonx Code Assistant به کاربران Ansible Lightspeed امکان می‌دهد از محتوای Ansible موجود خود برای آموزش مدل استفاده کنند. Red Hat گفت که مشتریان می توانند کیفیت و دقت محتوای Ansible خود را با توصیه های کدی که متناسب با نیازهای خاص سازمان و الگوهای اتوماسیون آنها است، بهبود بخشند.