۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چارچوب وب Redwood به نقطه عطف انتشار ۱.۰ رسید

چارچوب تمام پشته جاوا اسکریپت/تایپ اسکریپت بر اساس React، GraphQL، Prisma و Storybook برای استقرار به سبک Jamstack ساخته شده است.

چارچوب تمام پشته جاوا اسکریپت/تایپ اسکریپت بر اساس React، GraphQL، Prisma و Storybook برای استقرار به سبک Jamstack ساخته شده است.

Redwood، یک چارچوب وب با نظر و تمام پشته JavaScript/TypeScript برای استقرار در Jamstack، به وضعیت انتشار ۱.۰ خود رسیده است.

کد منبع برای Redwood 1.0 که در ۴ آوریل معرفی شد، در GitHub. این فریم‌ورک که به عنوان RedwoodJS نیز شناخته می‌شود، از قابلیت‌های چندین فناوری، از جمله React، GraphQL، TypeScript، چارچوب تست Jest و سازنده مؤلفه‌های Storybook UI بهره می‌برد.

GitHub Codespaces به صورت رایگان در دسترس همه کاربران GitHub است

برنامه Redwood یک React front end است که با یک GraphQL API سفارشی ارتباط برقرار می‌کند و API از نقشه‌بردار شی-رابطه‌ای Prisma استفاده می‌کند. با تصمیم‌گیری‌های زیاد برای کاربر، چارچوب متفکر Redwood قول می‌دهد که توسعه‌دهندگان را آزاد کند تا روی تخصصی کردن برنامه‌هایشان تمرکز کنند.

Redwood توسط یکی از بنیانگذاران GitHub تام پرستون-ورنر تأسیس شد. توسعه به سبک Jamstack هم برای زیرساخت های بدون سرور و هم برای زیرساخت های سنتی ارائه شده است. ویژگی‌های یکپارچه در Redwood برای فعال کردن گردش‌های کاری سریع‌تر و تکرار شونده در نظر گرفته شده است که در آن توسعه‌دهندگان باگ‌ها را زودتر و بیشتر می‌بینند، سریع‌تر مستقر می‌شوند و در صورت آماده شدن، توسعه را مقیاس می‌دهند.

داکر واقعا دنیا را تغییر داد

ویژگی‌های Redwood 1.0 عبارتند از:

  • پیش‌فرض‌های مورد نظر برای قالب‌بندی، سازماندهی فایل، Webpack و Babel.
  • مسیریابی با پارامترهای پویا، انواع سفارشی، و توابع مسیر نامگذاری شده.
  • تقسیم خودکار کد مبتنی بر صفحه.
  • سلول هایی که روشی برای واکشی داده ها از API پشتیبان ارائه می کنند.
  • مولدهای صفحات، طرح‌بندی‌ها، سلول‌ها، SDL و سرویس‌ها.
  • فرم‌هایی با اعتبارسنجی سمت سرویس گیرنده یا سمت سرور و رسیدگی به خطا.
  • درحال بارگیری مجدد.
  • پایگاه داده (پایان عقب GraphQL) و انتقال داده.
سرور GitHub Enterprise امنیت کد و ویژگی های اتوماسیون را اضافه می کند