۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

JetBrains نسل بعدی Fleet IDE را پیش‌نمایش می‌کند

Fleet با خط IntelliJ JetBrains همزیستی می کند و به عنوان یک ویرایشگر کد سبک وزن با برداشتی متفاوت از سازمان IDE عمل می کند.

Fleet با خط IntelliJ JetBrains همزیستی می کند و به عنوان یک ویرایشگر کد سبک وزن با برداشتی متفاوت از سازمان IDE عمل می کند.

JetBrains یک پیش‌نمایش اولیه از Fleet را آغاز کرده است، که شرکت آن را به عنوان یک IDE نسل بعدی و جهانی توصیف می‌کند که تجربه توسعه نرم‌افزار را دوباره به تصویر می‌کشد. این شرکت در ۲۹ نوامبر گفت که Fleet به گونه‌ای ساخته شده است که ساده، سبک، و انعطاف‌پذیر باشد و آماده استفاده بدون پیکربندی اضافی باشد.

JetBrains به دلیل IntelliJ Idea IDE برای توسعه جاوا شناخته شده است و قصد دارد به بهبود آن ادامه دهد. Fleet هم برای ارائه دیدگاه دیگری در سازمان IDE و هم برای خدمت به عنوان یک ویرایشگر کد سبک در نظر گرفته شده است. JetBrains خاطرنشان کرد که ناوگان نمی تواند در خط تولید فعلی بدون شکستن انتظارات کاربران فعلی پیاده سازی شود.

اپل می گوید سوئیفت بهترین انتخاب برای موفقیت در ++C است

یوجین توپوروف، معاون بازاریابی JetBrains در بیانیه‌ای که توسط JetBrains منتشر شد، گفت: «ما پیش‌بینی می‌کنیم که خط تولید فعلی مبتنی بر IntelliJ و ناوگان برای مدتی با هم وجود داشته باشند و گزینه‌ها برای مشتریان ما باز باشد.» شرکت.

JetBrains گفت: برای کارهای ساده، Fleet در یک ثانیه آماده است. با یک کلیک، توسعه‌دهندگان می‌توانند محیط کامل خود را با موتور پردازش کد IntelliJ راه‌اندازی کنند، که تکمیل کد پروژه و متن آگاه، پیمایش به تعاریف و موارد استفاده، اصلاح‌سازی مجدد، رفع سریع و بررسی کد در لحظه را اضافه می‌کند. .

ویژوال استودیو Extension Manager جدید را معرفی کرد

Fleet برای ارائه عملکردهای اختصاصی در صورت نیاز و بر اساس یک پروژه خاص طراحی شده است. توسعه مشارکتی و از راه دور نیز فعال است. Fleet در حال حاضر از برنامه نویسی Java، Kotlin، Go، Python و Rust پشتیبانی می کند. زبان‌ها، با طیف وسیع‌تری از پشتیبانی زبانی که برای آینده برنامه‌ریزی شده است.

Tailscale: VPN های سریع و آسان برای توسعه دهندگان

Fleet چندین سال است که در حال توسعه است و تیم JetBrains با معماری‌ها، فناوری‌ها و رویکردهای UX مختلف آزمایش می‌کنند. IDE طوری طراحی شده است که همه برنامه نویسان بدون توجه به اینکه کجا کد می کنند، از چه زبان های برنامه نویسی استفاده می کنند یا چه جریان کاری توسعه دنبال می شود، احساس مولد کنند.

توسعه‌دهندگان علاقه‌مند به آزمایش Fleet می‌توانند یک درخواست پیش‌نمایش با JetBrains ارسال کنند.