۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

TypeScript 4.6 تجزیه و تحلیل جریان کنترل، پشتیبانی ES2022 را اضافه می کند

آخرین نسخه جاوا اسکریپت قوی مایکروسافت همچنین اجازه می دهد تا کد در سازنده قبل از super()، بررسی عمق بازگشت را بهبود بخشد، و موارد دیگر.

آخرین نسخه جاوا اسکریپت قوی مایکروسافت همچنین اجازه می دهد تا کد در سازنده قبل از super()، بررسی عمق بازگشت را بهبود بخشد، و موارد دیگر.

TypeScript 4.6، تکرار جدید سوپرمجموعه جاوا اسکریپت با تایپ قوی مایکروسافت، اکنون به عنوان نسخه تولیدی با قابلیت‌هایی از تجزیه و تحلیل جریان کنترل تا بررسی عمق بازگشتی بهبود یافته در دسترس است.

نسخه تولید، که در ۲۸ فوریه منتشر شد، پس از یک نامزد انتشار منتشر شده در ۱۱ فوریه و نسخه بتا در ۲۱ ژانویه ارائه شد.

با تجزیه و تحلیل جریان کنترل برای اتحادیه های متمایز تخریب شده، TypeScript اکنون می تواند انواع را بر اساس یک طرف متمایز محدود کند. هنگامی که خصوصیات فردی را در یک اعلان const تخریب می‌کنید، یا هنگام تخریب یک پارامتر به متغیرهایی که هرگز به آنها اختصاص داده نمی‌شوند، TypeScript بررسی می‌کند که آیا نوع تخریب‌شده یک اتحادیه تفکیک‌شده است یا خیر. در این صورت، TypeScript می تواند انواع متغیرها را بسته به بررسی سایر متغیرها محدود کند.

لینوکس اوبونتو بلادرنگ اکنون در دسترس است

همچنین در TypeScript 4.6 جدید است، گزینه --target TypeScript اکنون از ES2022 پشتیبانی می کند، به این معنی که ویژگی هایی مانند فیلدهای کلاس اکنون دارای یک هدف خروجی پایدار هستند که در آن می توان آنها را حفظ کرد. علاوه بر این، عملکرد داخلی جدید مانند روش at() روی آرایه ها را می توان با این تنظیم جدید --target یا با --lib es2022< استفاده کرد. /code>.

در میان قابلیت‌هایی که قبلا ذکر شد، یک بهبود محدودیت‌های کدنویسی را با اجازه دادن به کد در سازنده‌ها قبل از super() کاهش می‌دهد. در کلاس‌های جاوا اسکریپت، فراخوانی super() قبل از مراجعه به this الزامی است. طبق بولتن در TypeScript 4.6. اگر کلاس حاوی آن دارای مقداردهی اولیه باشد، وجود هر کدی در ابتدای سازنده یک خطا بوده است. با این کار، بررسی اینکه super() قبل از ارجاع به this فراخوانی شده است، "ارزان" شد، اما منجر به رد شدن کد معتبر شد. TypeScript 4.6 این بررسی را کاهش می دهد. همچنین به کدهای دیگر اجازه می دهد قبل از super() اجرا شوند و در عین حال اطمینان حاصل شود که super() در سطح بالا قبل از ارجاع به this وجود دارد.

TypeScript 4.6 از طریق NuGet یا از طریق NPM قابل دسترسی است:

npm install typescript

سایر ویژگی‌ها و بهبودهای جدید در TypeScript 4.6:

  • با کنترل تجزیه و تحلیل جریان برای پارامترهای وابسته، TypeScript می‌تواند پارامترهای وابسته به پارامترهای دیگر را محدود کند. ، در برخی شرایط که TypeScript از یک امضا در پارامتر استراحت استنباط می کند.
  • بررسی عمق بازگشت بهبودیافته بررسی رابطه بهتری را برای انواع بازگشتی ارائه می‌کند.
  • TypeScript اکنون می تواند به انواع دسترسی نمایه شده استنباط کند که بلافاصله در یک نوع شی نگاشت شده فهرست می شوند .
  • مجموعه خطاهای نحوی و اتصال در فایل های جاوا اسکریپت گسترش یافته است. اگر توسعه دهندگان فایل های جاوا اسکریپت را در ویرایشگری مانند ویژوال استودیو یا کد ویژوال استودیو باز کنند، یا اگر کد جاوا اسکریپت را از طریق کامپایلر TypeScript اجرا کنند، مشاهده می شود.
  • یک ابزار تجزیه و تحلیل ردیابی منتشر شده است، تا به تیم هایی که در حال اجرا هستند کمک کند. ایجاد مشکلات عملکرد.
  • عبارات استراحت شی اکنون اعضایی را که به نظر می‌رسد اشیاء غیرقابل انتشار یا عمومی هستند حذف می‌کنند. این یک تغییر اساسی است.

نسخه قبلی نسخه ۴.۵ تایپ اسکریپت نوامبر گذشته با بهبودهای Promise منتشر شد.