۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

CodeSee طرح سازمانی را با نقشه های خدماتی راه اندازی می کند

CodeSee Enterprise مخازن را اسکن می کند تا به طور خودکار اتصالات بین سرویس ها را شناسایی کند، آنها را تجسم کند، و آنها را به کد زیربنایی پیوند دهد و نمای Google Maps را از پایگاه کد ارائه دهد.

CodeSee Enterprise مخازن را اسکن می کند تا به طور خودکار اتصالات بین سرویس ها را شناسایی کند، آنها را تجسم کند، و آنها را به کد زیربنایی پیوند دهد و نمای Google Maps را از پایگاه کد ارائه دهد.

CodeSee در حال راه‌اندازی CodeSee Enterprise است، یک ابزار تجسم کد مبتنی بر SaaS که هدف آن ارائه نمای مشابه Google Maps به برنامه‌نویسان وب در گردش کار کد است.

این شرکت بستری را برای شناسایی سرویس‌ها، تجسم ارتباط آن‌ها با کد، و خودکارسازی وظایف تکراری در فرآیند بررسی کد، فراهم کرده است، که نوید ورود بهتر، بررسی کد، انطباق و کیفیت را می‌دهد.

برای راه‌اندازی در ۳۱ اوت، CodeSee Enterprise ویژگی‌های زیر را ارائه می‌کند:

  • قابلیت‌های خودکارسازی که دانش پایگاه‌های کد را کدگذاری می‌کند، معمولاً به صورت شفاهی از برنامه‌نویس به توسعه‌دهنده منتقل می‌شود یا در اسناد نگهداری می‌شود. اتوماسیون‌ها تغییرات کد را مشاهده می‌کنند و قبل از ادغام این تغییرات، تیم مناسب را برای بررسی و هشدار به توسعه‌دهندگان با هشدارهای مربوط به زمینه، فهرست‌های چک، قوانین امنیتی یا دستورات انطباق اختصاص دهید.
  • روشی برای تجسم سرویس‌ها در سراسر سازمان و ارتباطات بین آن سرویس‌ها، APIهای آنها و هر API شخص ثالثی که با آنها ادغام می‌شوند. هر عنصر را می توان به کد زیرین پیوند داد. هر ارتباط بین سرویس‌ها به‌طور خودکار شناسایی می‌شود، تجسم می‌شود و به کد مرتبط می‌شود و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با اطمینان تغییرات را در بین سرویس‌ها ایجاد کنند.
  • مجموعه‌ای از ویژگی‌های حاکمیتی اضافی برای سطوح تجاری و سازمانی، برای اجرای SSO (تک ورود) در سراسر سازمان، غیرفعال کردن نقشه‌های عمومی، و اجازه دادن به کاربران با دامنه‌های تایید شده برای پیوستن.
  • یک گزینه در محل که دید کد را در پشت فایروال بزرگترین سازمان ها به ارمغان می آورد.
نحوه باز کردن پشتیبانی از C-suite برای ابتکارات نوسازی برنامه

CodeSee یک آزمایشی رایگان از فناوری خود را از طریق وب سایت خود ارائه می دهد. CodeSee Enterprise در حال حاضر فقط با ویرایشگر کد Microsoft Visual Studio کار می کند، اگرچه برنامه هایی برای پشتیبانی از محیط های توسعه اضافی از جمله Visual Studio و Eclipse وجود دارد. اتوماسیون‌ها در CodeSee به زبان آگنوستیک هستند، در حالی که نقشه‌های وابستگی فقط با جاوا اسکریپت، TypeScript، Java، Python، Go و Rust کار می‌کنند.

C# 10 مایکروسافت کد "زیباتر" را نوید می دهد

CodeSee مخزن هر کاربر را نظارت می کند و از تجزیه و تحلیل استاتیک اختصاصی و فناوری ردیابی توزیع شده برای تجسم سرویس ها و نقشه اتصالات آنها به کد استفاده می کند. CodeSee در حال حاضر با مخازن GitHub کار می کند. این شرکت قصد دارد در نهایت از پلتفرم های میزبان کد اضافی پشتیبانی کند.