۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

آنچه اکثر CIOهای استفاده کننده از ابر در سال ۲۰۲۲ می خواهند

یک پاسخ واحد به سؤالات فنی، امنیت ارزان‌تر و مهارت‌های درخواستی، بزرگ‌ترین آیتم‌های فهرست آرزوهای ۲۰۲۲ هستند.

یک پاسخ واحد به سؤالات فنی، امنیت ارزان‌تر و مهارت‌های درخواستی، بزرگ‌ترین آیتم‌های فهرست آرزوهای ۲۰۲۲ هستند.

ده سال پیش، بسیاری از CIOها نظر منفی در مورد رایانش ابری داشتند. تعداد کمی از CIOها به جنبه مثبت رسیدند. کارشناسان موضوع ابر مانند من به طور منظم از ساختمان خارج می شدند.

این روزها، استفاده نکردن از محاسبات ابری یک قاتل شغلی است. اکثر CIOها در حال حاضر حداقل ۲۰٪ از برنامه ها و داده های خود را به ابر منتقل می کنند و ۱۰٪ تا ۱۵٪ برنامه ریزی شده است که در سال آینده یا بیشتر منتقل شوند.

با آن تغییر در تفکر، CIOها اکنون در رایانش ابری هستند. با این حال، من هنوز هم برخی از شکایات رایج این روزها می شنوم. در اینجا هدایایی آورده شده است که بیشتر مدیران ارشد اطلاعاتی که از ابر استفاده می کنند می خواهند در سال ۲۰۲۲ دریافت کنند:

یک پاسخ واحد به سؤالات فنی مربوط به ابر: اکثر CIOها از مشاوران، ارائه دهندگان ابر و سایر فروشندگان فناوری سؤال یکسانی می پرسند و از هر منبع پاسخی اساساً متفاوت می گیرند. مهم نیست که چگونه بلاک چین را پیاده سازی کنیم یا چگونه از داده های خارجی استفاده کنیم، پاسخ ها به قدری متفاوت است که CIO ها از خود می پرسند که آیا پاسخ های مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

PlanetScale ویژگی Rewind را برای «بازگرداندن» مهاجرت‌های طرحواره بد معرفی می‌کند

کسانی که مشاوره و پاسخ می دهند این کار را با تعصبات خود انجام می دهند. آن‌ها پاسخ‌های از پیش تعریف‌شده‌ای بر اساس آنچه می‌دانند دارند، نه لزوماً آنچه برای موقعیت هر شرکت درست است. خطر گوش دادن به آنها این است که در نهایت با چیزی مواجه می شوید که کار می کند اما راه حل بهینه نیست. در برخی موارد، CIOها می‌توانستند تا ۱۰ برابر بیشتر بپردازند، زیرا توصیه‌های اشتباه را انجام می‌دادند.

امنیت ابری ارزان‌تر: شما هرگز نمی‌توانید امنیت کافی داشته باشید، درست است؟ اشتباه. امنیت باید مستقیماً با برنامه‌های کاربردی، داده‌ها، قوانین و فرآیندهای صنعتی مرتبط باشد که حداقل امنیت قابل قبول را برای شما فراهم می‌کند که به نوبه خود بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌حل‌های امنیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

3 افسانه چند ابری که باید خرد شوند

صورت‌حساب‌های امروزی امنیت ابری به پایان رسیده است، بسیاری از مدیران ارشد فناوری اطلاعات راه‌حل‌های امنیت ابری را تا حدی فراتر می‌برند. این شامل رمزگذاری به‌روز، راه‌حل‌های مدیریت هویت جدید، سیستم‌های احراز هویت هوشمندانه مانند بیومتریک و البته سیستم‌های پشتیبان برای محافظت در برابر داده‌های از دست رفته یا داده‌های گروگان‌شده است. برخی از این موارد مورد نیاز است. برخی نیستند. همه چیز به موقعیت فردی شما بستگی دارد.

فروشندگان امنیت تاکتیک‌های ترساندن را به سرعت انجام می‌دهند و داستان‌های ترسناک آنها مدیران عامل، مدیران مالی و هیئت‌مدیره شرکت‌ها را به وحشت می‌اندازد. این روزها به راحتی می توان بودجه امنیتی بیشتری به دست آورد. به اندازه کافی جالب توجه است، استفاده بیش از حد از فناوری امنیت ابری، امنیت را کم می‌کند، زیرا پیچیدگی را افزایش می‌دهد و در نتیجه احتمال عدم استفاده صحیح از فناوری امنیتی را افزایش می‌دهد. همچنین، این پیچیدگی با صورتحساب بسیار بالاتری همراه است.

در نهایت، مهارت‌های درخواستی: آیا اخیراً برای یافتن استعدادهای ابری تلاش کرده‌اید؟ برای هر ۱۰ آگهی شغلی یک نامزد واجد شرایط وجود دارد. بسیاری از CIOها از استخدام به‌موقع برای بهینه‌سازی استفاده از انسان در فناوری اطلاعات استفاده می‌کنند، اما وقتی صحبت از رایانش ابری به میان می‌آید، این مدل از پنجره خارج می‌شود. کمبود استعدادهای ابری آنقدر رایج است که اکنون مشکل شماره ۱ است که مانع از موفقیت و/یا اتمام به موقع پروژه های ابری می شود.

آنچه در آموزش ابری کم است

همه انتظار دارند که عرضه در مقابل تقاضا برای مهارت‌های ابری در چند سال آینده عادی شود، اما ما ۱۰ سال دیگر می‌گذریم و من هنوز نشانه‌ای ندیده‌ام که به این زودی تعادل برقرار شود. این بدان معناست که اگر می‌خواهید برنده شوید، باید در نحوه استخدام و حفظ استعدادها نوآور باشید.

CIOها مشاغل سختی دارند. آنها باید به طور مداوم در پویاترین صنعت تا کنون ارائه دهند. آنها به چند استراحت نیاز دارند. در سال ۲۰۲۲، اکثر CIOها می خواهند پاسخ های مناسب، امنیت مناسب و استعدادهای مناسب را دریافت کنند. چه چیزی در لیست شما وجود دارد؟