۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چگونه شرکت ها می توانند بر کمبود فزاینده مهارت های ابری غلبه کنند

مهارت‌های مورد نیاز برای پیاده‌سازی و مدیریت سرویس‌های ابری با مهارت‌های مورد نیاز برای برنامه‌های کاربردی داخلی متفاوت است. این یک مانع بزرگ برای مشاغلی که نیاز به نوآوری دارند ایجاد کرده است.

مهارت‌های مورد نیاز برای پیاده‌سازی و مدیریت سرویس‌های ابری با مهارت‌های مورد نیاز برای برنامه‌های کاربردی داخلی متفاوت است. این یک مانع بزرگ برای مشاغلی که نیاز به نوآوری دارند ایجاد کرده است.

شرکت‌ها مدرن‌سازی را به‌عنوان وسیله‌ای برای رقابت در یک چشم‌انداز تجاری پرجمعیت می‌بینند. در نتیجه، فناوری‌هایی که تحول دیجیتال را تسهیل می‌کنند، تقاضای بالایی دارند. به عنوان مثال پایگاه داده را در نظر بگیرید. شرکت‌های بیشتری به دنبال انتقال از فناوری‌های قدیمی به فناوری‌های مبتنی بر ابر هستند تا تجربه‌ای یکپارچه را در مقیاس جهانی به مشتریان خود ارائه دهند. گارتنر پیش‌بینی می‌کند که ۷۵ درصد از همه پایگاه‌های داده تا پایان سال ۲۰۲۲ به فضای ابری مهاجرت می‌کنند، با قابلیت‌های داده و تحلیلی که این روند را به جلو می‌برد.

با این حال، سازمان‌ها دریافته‌اند که مهارت‌های مورد نیاز برای پیاده‌سازی و مدیریت سرویس‌های ابری به طور قابل‌توجهی با مهارت‌های مورد نیاز برای برنامه‌های کاربردی داخلی متفاوت است. این یک مانع بزرگ برای سازمان هایی ایجاد کرده است که به دنبال استقرار فناوری های مبتنی بر ابر هستند. در حالی که استقرار ابر یک اولویت برای مدیران فناوری اطلاعات، فقدان مهارت های فنی بزرگترین مانع برای پذیرش فناوری های نوظهور مبتنی بر ابر (مانند پایگاه های داده، بدون سرور، و یادگیری ماشینی) است. ). با این پس‌زمینه، منطقی است که Google در حال آموزش بیش از ۴۰ میلیون نفر برای ایجاد مهارت‌های ابری به منظور کمک به کسب‌وکارها در اجرای استراتژی‌های مبتنی بر ابر است.

کمبود مهارت های ابری و پیامدهای آن برای مشاغل

فقدان مهارت‌های ابری که بسیاری از شرکت‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، به‌شدت مانع پیشرفت ابر می‌شود و از پذیرش سریع فناوری‌های جدید توسط شرکت‌ها جلوگیری می‌کند. در نتیجه، بسیاری از سازمان‌ها مجبورند پروژه‌های تحول دیجیتال را عقب بکشند، سرعت خود را کاهش دهند یا کاملاً متوقف کنند.

ساخت برنامه های مشترک با Teams Live Share

در این دوره از اتصال بیش از حد، تکثیر داده ها فقط افزایش می یابد. Gartner دریافت که دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) هر پنج سال دو برابر می شود و انتظار می رود تا سال ۲۰۲۹ بیش از ۱۵ میلیارد دستگاه اینترنت اشیا به زیرساخت های سازمانی متصل شوند. ابر مقیاس‌پذیری را فراهم می‌کند و به توسعه‌دهندگان و فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد تا به سرعت با تیم‌های داخلی و خارجی برای توسعه راه‌حل‌های نوآورانه همکاری کنند. اما با پیچیده‌تر شدن روزافزون معماری‌های ابری و کمبود مهارت‌ها که پیشرفت مدرنیزاسیون را خفه می‌کند، سازمان‌ها در مهاجرت به ابر و استفاده از داده‌های جدید و پویا برای رقابت بهتر در مقیاس جهانی با چالش‌هایی مواجه هستند.

کمبود مهارت برای تیم های فناوری اطلاعات و توسعه به چه معناست؟

تیم‌های IT و DevOps که با عیب‌یابی، مشکلات سیستم‌ها و زیرساخت‌ها درگیر هستند، باید با نیازهای مبتنی بر ابر شرکت‌های مدرن سازگار شوند – این چیزی نیست که بسیاری از این حرفه‌ای‌ها به خوبی در آن مسلط هستند. زیرساخت‌های فناوری اطلاعات روز به روز بیشتر می‌شوند. پیچیده است و با معرفی فناوری های نوظهور مبتنی بر ابر به تکامل خود ادامه می دهد. متعاقباً، دامنه مسئولیت‌های IT و واگذاری به تأمین امنیت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، بهره‌برداری از هوش مصنوعی و بدون سرور، بازسازی برنامه‌ها، مدیریت فناوری‌های چند ابری و درک نحوه کارکرد پشته‌های فناوری ابری پیچیده و متنوع گسترش یافته است. با توجه به کمبود مهارت‌های ابری، سازمان‌ها باید به دنبال فناوری‌هایی باشند که پذیرش ابر را ساده‌تر می‌کند، در حالی که به تیم‌های توسعه‌دهنده و فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد از پلتفرم‌ها، چارچوب‌ها و زبان‌های موجود استفاده کنند تا از پیشرفت تلاش‌های مدرن‌سازی اطمینان حاصل کنند.

چگونه SQL می تواند دسترسی به API ها را یکسان کند

یکی از راه‌های پاسخگویی به تقاضای سازمان برای استعدادهای مبتنی بر ابر، پیاده‌سازی فن‌آوری‌هایی است که انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر هستند و فقط به مقداری آموزش اضافی نیاز دارند، بدون بازنگری کامل.

به عنوان مثال، شرکت هایی که به دنبال مهاجرت از یک سیستم قدیمی به یک سیستم ابری توزیع شده هستند، می توانند این کار را در یک فرآیند قابل مدیریت انجام دهند. پلتفرم هایی برای پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی وجود دارد که توسعه دهندگان از قبل استفاده می کنند. با آمیختن نقاط قوت قابل اعتماد پایگاه های داده رابطه ای با انعطاف پذیری، عملکرد و مقیاس پایگاه داده های ابری، بسیاری از سازمان ها می توانند این نقاط دردناک را برطرف کنند. شرکت‌هایی که به دنبال آینده‌سازی سازمان‌های خود با مدرن‌سازی هستند، باید در مورد فناوری‌هایی تحقیق کنند که می‌تواند این حرکت را تسهیل کند و مزایای بلندمدتی برای تیم‌های توسعه‌دهنده و فناوری اطلاعات فراهم کند.

پذیرش ابر افزایش می یابد، اما شکاف مهارت ها همچنان ادامه دارد

کلید کاهش شکاف استعدادها در قالب آموزش، راهنمایی و گواهینامه‌های مناسب است. آموزش الکترونیکی یک جزء حیاتی برای دادن فرصت به کارمندان فعلی و آینده برای ارتقاء مهارت در مقیاس است. کارمندان می‌توانند آموزش‌های مختلفی در مورد فن‌آوری‌های ابری و فناوری‌های کاربردی مدرن، همراه با مسیرهایی برای اخذ گواهی‌نامه ارائه‌دهنده ابر بیابند. با این حال، برای اینکه آموزش مؤثر باشد، مأموریت باید از بالا به پایین انجام شود، و سازمان‌ها باید آموزش را در حوزه‌های توسعه و حجم کاری فناوری اطلاعات بسط دهند، نه اینکه آن را در بالای مسئولیت‌های عظیم خود قرار دهند.

همکاری با ارائه دهندگان خدمات مناسب نیز می تواند مهاجرت ابر را ساده کرده و سفر مشتریان به ابر را بهبود بخشد. شریک مناسب به تیم‌های توسعه‌دهنده قدرت می‌دهد تا از ابزارهایی استفاده کنند که قبلاً به آن‌ها عادت کرده‌اند تا تلاش‌های مدرن‌سازی را تسهیل کنند. این تجربه آژانس طراحی دیجیتال Facet Digital بود که از این رویکرد برای کاهش زمان لازم برای استقرار بارهای کاری جدید ابری استفاده کرد از نیم هفته به تنها ۲۰ دقیقه.

Deno 1.33 پایگاه داده داخلی با ارزش کلیدی را معرفی می کند

پر کردن شکاف مهارت های ابری

مدرن‌سازی دیجیتالی باقی می‌ماند و رایانش ابری در تمام جنبه‌های کسب‌وکار و زندگی خانگی کاملاً جا افتاده است. در بازار امروزی، سازمان‌ها فعالانه به دنبال متخصصان واجد شرایط و با تجربه در حوزه‌های مختلف از جمله مهندسی، مدیریت پایگاه داده، برنامه‌نویسی، توسعه، امنیت و تجزیه و تحلیل هستند. داشتن مجموعه گسترده‌تری از دانش و مهارت‌های ابری تنها مزایایی دارد که به تقویت نوآوری، ارتقای مشاغل و حفظ استعدادهای برتر کمک می‌کند.

راهول پرادان معاون محصولات ابری، مهندسی و عملیات در است. Cuchbase, ارائه دهنده یک پایگاه داده مدرن پیشرو برای برنامه های سازمانی که ۳۰ درصد از Fortune 100 به آن وابسته است. Rahul دارای ۱۶ سال تجربه رهبری و مدیریت تیم های مهندسی و محصول در حوزه های ذخیره سازی، شبکه و امنیت است. اخیراً، او تیم مدیریت محصول و استراتژی تجاری را برای فناوری‌های نوظهور Dell EMC و بخش‌های ذخیره‌سازی میان‌رده رهبری کرد. قبل از آن، او یک مهندس نرم افزار اصلی در Nortel Networks بود.

New Tech Forum مکانی برای کاوش و بحث در مورد فناوری سازمانی نوظهور در عمق و وسعت بی سابقه ای فراهم می کند. انتخاب ذهنی است، بر اساس انتخاب ما از فناوری هایی که معتقدیم مهم هستند و برای خوانندگان InfoWorld بیشترین علاقه را دارند. InfoWorld وثیقه بازاریابی را برای انتشار نمی پذیرد و حق ویرایش تمام محتوای ارائه شده را برای خود محفوظ می دارد. همه سوالات را به newtechforum@infoworld.com ارسال کنید.