۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Angular 17 در نوامبر با دستور برای کنترل جریان

عملکرد دستورالعمل باید به خود چارچوب، همراه با بارگذاری قابل تعویق اضافه شود.

عملکرد دستورالعمل باید به خود چارچوب، همراه با بارگذاری قابل تعویق اضافه شود.

Angular 17، ارتقاء به چارچوب توسعه وب مبتنی بر TypeScript محبوب Google، در ماه نوامبر با ویژگی‌های الگو از جمله سینتکس داخلی جدید برای کنترل جریان و بارگذاری معوق ارائه می‌شود.

یک پست وبلاگ در ۲۵ سپتامبر از Alex Rickabaugh از تیم Angular، قابلیت های برنامه ریزی شده را با کنترل جریان مجموعه ای برای افزودن عملکرد NgIf، NgFor، و دستورات NgSwitch را در خود چارچوب قرار دهید. در همین حال، بارگیری معوق، به الگوها اجازه می‌دهد تا وابستگی‌ها را در پاسخ به شرایط راه‌اندازی به‌صورت تنبل بارگیری کنند. تیم این تغییر را به عنوان مهم ترین تغییر ایجاد شده در قالب های Angular توصیف کرد. کار برای تکمیل این ویژگی ها ادامه دارد. Angular 17 از نحوی به نام @-syntax برای کنترل جریان و نمایش های قابل تعویق استفاده می کند.

پیچیدگی منجر به قطع شدن ابر می شود. در اینجا اثبات است

Angular 17 در حال حاضر به عنوان یک نسخه پیش از انتشار در GitHub برچسب‌گذاری شده است. تیم Angular گفت که بازخورد مثبت قابل توجهی در مورد ویژگی های جدید و همچنین نظرات مختلفی در مورد خود نحو دریافت کرده است. Rickabaugh گفت syntax می تواند شور و اشتیاق را در توسعه دهندگان ایجاد کند. نسخه قبلی Angular 16 در تاریخ ۳ مه منتشر شد، با پیش نمایش یک مدل واکنش پذیری جدید و بهبود عملکرد و تجربه توسعه دهنده. به دنبال آن چندین نسخه منتشر شده است.