۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

Suse، Oracle، CIQ به نیروها می پیوندند تا توزیع های لینوکس سازگار با RHEL را تقویت کنند

این شرکت ها اعلام کردند که انجمن Open Enterprise Linux کد منبع مورد نیاز برای ایجاد توزیع های پایین دستی سازگار با Red Hat Enterprise Linux را ارائه می دهد.

این شرکت ها اعلام کردند که انجمن Open Enterprise Linux کد منبع مورد نیاز برای ایجاد توزیع های پایین دستی سازگار با Red Hat Enterprise Linux را ارائه می دهد.

در پاسخ به تغییرات اخیر Red Hat در در دسترس بودن منبع لینوکس، Suse، Oracle و CIQ برای ایجاد یک انجمن تجاری برای تشویق توسعه توزیع‌های لینوکس سازگار با Red Hat Enterprise Linux شریک شدند. p>

شرکت‌ها در ۱۰ آگوست قصد خود را برای تشکیل انجمن Open Enterprise Linux یا OpenELA اعلام کردند. CIQ، Oracle و Suse برای ارائه کد منبع، ابزارها و سیستم ها از طریق سازمان همکاری می کنند. گرگوری کورتزر، مدیر عامل CIQ، در بیانیه ای آماده گفت: “با OpenELA، CIQ، Oracle، و Suse به جامعه منبع باز پیوستند تا آینده پایدار و انعطاف پذیری را برای جوامع بالادستی و پایین دستی برای استفاده از لینوکس سازمانی تضمین کنند.”

داکر 105 میلیون دلار بودجه جمع آوری می کند تا تمرکز خود را بر توسعه دهندگان افزایش دهد

وقتی که

کلاه قرمزی غوغایی به پا کرد پایان عمر CentOS 7 Linux، یک توزیع رایگان لینوکس سازگار با RHEL را اعلام کرد. این حرکت به عنوان پایان دادن به ناهار رایگان برای کلون های RHEL در نظر گرفته شد. اما از اواخر سال جاری، OpenELA کد منبع “ضروری برای وجود پایین‌دستی‌های سازگار با RHEL” را با تمرکز اولیه روی RHEL 8، RHEL 9 و احتمالا RHEL 7 ارائه خواهد کرد. در دسترس بودن منابع OpenELA برای جامعه به طور نامحدود.

شرکت ها برای موفقیت با هوش مصنوعی آماده نیستند

اصول اصلی OpenELA شامل انطباق کامل با استاندارد RHEL موجود، به‌روزرسانی‌های سریع، رفع‌های ایمن، شفافیت، جامعه و تضمین رایگان ماندن منابع و قابل توزیع مجدد است. این سازمان گفت که اصول بنیان‌گذاری شامل منبع باز، استقلال، بی‌طرفی و حکمرانی جامعه است. افراد علاقه مند می توانند با ثبت نام در وب سایت پروژه در OpenELA شرکت کنند.