۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

AWS Amplify ابزار توسعه بصری را اضافه می کند

AWS Amplify Studio به توسعه دهندگان یک رابط بصری برای ساخت برنامه های وب و موبایل با اشاره و کلیک کردن به صورت فول استک می دهد.

AWS Amplify Studio به توسعه دهندگان یک رابط بصری برای ساخت برنامه های وب و موبایل با اشاره و کلیک کردن به صورت فول استک می دهد.

سرویس وب آمازون AWS Amplify Studio را به طور کلی در دسترس قرار داده است. یک رابط توسعه بصری برای AWS Amplify، AWS Amplify Studio برای ساده‌سازی توسعه front-end و back-end برای برنامه‌های وب و تلفن همراه در نظر گرفته شده است.

محیط توسعه بصری نقطه و کلیک مجموعه ابزار AWS Amplify را برای ساخت برنامه‌های وب و تلفن همراه گسترش می‌دهد و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا به صورت بصری قسمت‌های پشتی و جلویی بسازند و خدمات AWS مانند احراز هویت، داده‌های بی‌درنگ و فایل را ترکیب کنند. ذخیره سازی. با توجه به AWS، توسعه دهندگان می توانند با Amplify Studio برنامه های کامل را در چند ساعت بسازند. برای بخش جلویی، توسعه‌دهندگان می‌توانند از ده‌ها مؤلفه React UI از پیش ساخته شده استفاده کنند و می‌توانند مؤلفه‌ها را سفارشی کنند.

استاندارد زبان C++ 23 ویژگی کامل اعلام شد

برنامه‌نویسان می‌توانند با AWS Amplify Studio از طریق وب‌سایت محصول شروع کنند. Amplify Studio از دسامبر در مرحله پیش نمایش بود. نسخه عمومی موجود ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از کنترل‌کننده‌های رویداد رابط کاربری، قالب‌بندی کامپوننت، و بهبود در گسترش و سفارشی‌سازی اجزای تولید شده را اضافه می‌کند. ادغام با پلتفرم طراحی Figma به توسعه دهندگان و طراحان اجازه می دهد تا در رابط های کاربری برنامه همکاری کنند. توسعه دهندگان می توانند طرح های کامپوننت جدید را از Figma به برنامه خود در Amplify Studio بکشند.

نحوه استفاده از رمزگذاری متقارن و نامتقارن در سی شارپ

توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند از خدمات میزبانی AWS Amplify، یک پلتفرم CI/CD برای برنامه‌های وب استفاده کنند.