۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

آخرین Node.js عملکرد جریان را افزایش می دهد

نسخه Node.js v20.8.0 همچنین بهبودهایی را در مدیریت حافظه به ارمغان می آورد که نشت طولانی مدت حافظه را برطرف می کند.

نسخه Node.js v20.8.0 همچنین بهبودهایی را در مدیریت حافظه به ارمغان می آورد که نشت طولانی مدت حافظه را برطرف می کند.

Node.js نسخه ۲۰.۸.۰ وارد شده است که بهبود عملکرد را برای استریم ها در محیط محبوب زمان اجرا جاوا اسکریپت ارائه می دهد.

منتشر شده به عنوان “جاری” نسخه Node.js در ۲۹ سپتامبر و با ارائه آخرین ویژگی های پلتفرم، نسخه ۲۰.۸.۰ را می توان از nodejs.org. بهبود عملکرد جریان در جریان‌های قابل نوشتن و خواندنی انجام شد، ایجاد و تخریب تقریباً ۱۵٪ بهبود یافت و سربار حافظه هر جریان کاهش یافت. سایر نکات برجسته عبارتند از بهبود عملکرد برای جریان وب خوانا، افزایش مصرف تکرارکننده جریان ناهمگام قابل خواندن تا حدود ۱۴۰٪ و بهبود مصرف جریان قابل خواندن pipeto تقریباً ۶۰%.

JDK 18: ویژگی های جدید در جاوا 18

در همین حال،

بازنگری مدیریت حافظه در APIهای vm با گزینه importModuleDynamically انجام شده است. این کار دوباره به نشت طولانی مدت حافظه و مشکلات استفاده پس از استفاده در APIهای پشتیبانی شده توسط این گزینه، مانند vm.Script، vmCompileFunction و vmSyntheticModule این به کاربران آسیب دیده امکان می دهد تا از نسخه های قدیمی Node.js ارتقاء دهند.

Node.js 20.8.0 همچنین دارای مجموعه ای از تغییرات است که بر قابلیت های سند، جریان و ماژول تأثیر می گذارد. اگرچه نسخه ۲۰.۸.۰ نسخه فعلی است و به نویسندگان کتابخانه زمان می دهد تا پشتیبانی را اضافه کنند، Node.js 18.18.0 به عنوان نسخه پشتیبانی طولانی مدت (LTS) زمان اجرا جاوا اسکریپت ناهمزمان و رویداد محور در حال حاضر ذکر شده است. ، برای اکثر کاربران توصیه می شود و در ۱۸ سپتامبر منتشر شده است. همچنین می توانید آن را از nodejs.org دانلود کنید.< /p>