۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

هدف پلتفرم وب Composable Netlify مدرن کردن معماری وب است

پلتفرم ماژولار و چارچوب-آگنوستیک لایه محتوای یکپارچه، گردش کار توسعه دهنده و ویرایشگر بصری را برای ایجاد، ویرایش و انتشار محتوای وب ترکیب می کند.

پلتفرم ماژولار و چارچوب-آگنوستیک لایه محتوای یکپارچه، گردش کار توسعه دهنده و ویرایشگر بصری را برای ایجاد، ویرایش و انتشار محتوای وب ترکیب می کند.

Netlify، حامی کلیدی معماری وب Jamstack، از پلتفرم وب Compsable Netlify پرده برداری کرده است، یک پلت فرم یکپارچه برای توسعه دهندگان، معماران، بازاریابان، و نگهدارندگان محتوا برای ساخت و ساز و استقرار وب سایت های قابل ترکیب.

در ۱۹ اکتبر معرفی شد، Netlify Composable Web Platform قول می دهد که هماهنگ سازی محتوا را ساده کند، کارآمد و توسعه دهنده را متحد کند. گردش کار، و تسریع تولید برای تیم های سازمانی. Netlify گفت که پلتفرم وب ماژولار و چارچوب-آگنوستیک در نظر گرفته شده است تا جایگزین معماری‌های وب یکپارچه قدیمی شود و به عنوان پایه‌ای برای شرکت‌هایی که مایل به مدرن‌سازی هستند عمل کند.

ردیابی خطا با Sentry، Python و Django

شرکت گفت که پلتفرم وب Composable Netlify محتوا، کد و زیرساخت را به هم پیوند می دهد و توسعه دهندگان را قادر می سازد تا بهترین مؤلفه ها را برای ادغام در یک گردش کاری انتخاب کنند. Netlify گفت: شرکت‌ها می‌توانند تجربیات مشتری را شخصی‌سازی کنند و وب‌سایت‌های مقیاس‌پذیر و امن، فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، و برنامه‌های کاربردی وب را بر حسب تقاضا و با پیکربندی صفر مستقر کنند.

Netlify گفت که این پلتفرم به عنوان نقطه اوج خریدهای آن در سال جاری از Gatsby که یک پلتفرم ابری برای تحویل وب و ارائه محتوا ارائه کرده است و Stackbit که ویرایش وب‌سایت بدون کد را ارائه می‌کند، عمل می‌کند. پلتفرم وب Composable Netlify یک رابط واحد برای سه راه حل ارائه می دهد:

  • Netlify Core، یک سیستم مبتنی بر ابر که به تیم‌های توسعه یک پلتفرم و گردش کار را برای تمرکز بر ساخت وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها بدون صرف زمان و منابع برای عملیات‌های فشرده ارائه می‌دهد. هدف از پیشرفت‌های اضافه‌شده به Netlify Core این است که اطمینان حاصل شود که به‌روزرسانی یا بازسازی دارایی‌ها فقط در صورت نیاز انجام می‌شود و برنامه‌های مشتری را ثابت، به‌روز و کارآمد نگه می‌دارد.
  • Netlify Connect، یک لایه وحدت داده که منابع محتوا و برنامه‌های CMS را در یک مکان واحد گرد هم می‌آورد و به تیم‌های وب این امکان را می‌دهد تا نحوه و مکان ارائه محتوا برای تجارب دیجیتالی مقدماتی را هماهنگ کنند. یک SDK خصوصی جدید به شرکت‌ها اجازه می‌دهد بین منبع محتوای خود و Netlify Connect ارتباط برقرار کنند.
  • Netlify Create، یک ویرایشگر محتوای بصری که با سیستم‌ها، چارچوب‌ها و معماری‌های محتوای انتخابی ادغام می‌شود.
چیزی که توسعه دهندگان نرم افزار از آن متنفرند

پلتفرم وب Composable Netlify توسط اکوسیستم شریک Netlify و همچنین توسط خدمات پشتیبانی سازمانی و امنیت Netlify پشتیبانی می‌شود.