۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

داده های من پروژه ابری من را کشت!

همانطور که داده های بیشتری را به ابر منتقل می کنیم، اشتباهات قابل اجتناب مانع مهاجرت می شوند. بزرگترین مقصر: داده های آشفته با امنیت و یکپارچگی ناکافی.

همانطور که داده های بیشتری را به ابر منتقل می کنیم، اشتباهات قابل اجتناب مانع مهاجرت می شوند. بزرگترین مقصر: داده های آشفته با امنیت و یکپارچگی ناکافی.

به نظر می‌رسد انتقال داده‌ها ساده‌ترین بخش مهاجرت ابری باشد. پس از همه، مهاجرت برنامه ها بزرگترین درد در گردن است. تکثیر و انتقال داده ها باید ساده باشد، کاری که در آخرین مرحله از برنامه و فرآیند انتقال داده انجام می شود. درست است؟

بسیاری از افراد در IT در یک دایره بزرگ می نشینند و به شما می گویند که داده ها با ارزش ترین دارایی تجاری آنهاست. بر اساس وضعیت فعلی داده های آنها، هرگز آن را نمی دانید. آنها هیچ منبع واحدی از حقیقت ندارند و تکثیر رایج‌ترین روشی است که برای حل مشکلات داده‌ها انجام می‌دهند. همچنین، داده‌ها به‌درستی فهرست‌بندی نشده‌اند، ادغام داده‌ها اغلب وجود ندارد یا فقط پیچیدگی بیشتری می‌افزاید، و مدیریت پایگاه داده و امنیت ضعیف هستند.

مشکل الان؟ آنها می خواهند همه این داده های درهم ریخته را به ابر منتقل کنند.

اخبار فلش: ابر چیزی را حل نمی کند. این به سادگی پلتفرم دیگری است که مشکلات داده های موجود شما را میزبانی می کند. با توجه به سهولت تخصیص فضای ذخیره‌سازی و پایگاه‌های داده با یک کلیک ماوس برای رفع سریع، ممکن است اوضاع را بدتر کند. اکنون می‌توانیم کارهای احمقانه را سریع‌تر و ارزان‌تر در فضای ابری انجام دهیم.

غلبه بر مانع تعامل پذیری اینترنت اشیا

در اینجا فرصت‌های اصلی برای جلوگیری از این مشکلات وجود دارد:

داده ها را به یک شهروند درجه یک تبدیل کنید. آیا تا به حال فکر کرده اید، “اگر کار می کند، پس نیازی به توجه ندارد”؟ ما اغلب پایگاه‌های داده‌ای که طراحی و نگهداری ضعیفی دارند را نادیده می‌گیریم، زیرا آنها همچنان می‌توانند داده‌ها را ذخیره و بازیابی کنند. بنابراین آنها کار خود را انجام می دهند و نیازی به اولویت IT ندارند.

برای مرکب کردن مشکل، شکست در اولویت بندی داده ها هیچ نقطه ضعف فوری ندارد. مشاغل مرتبط با داده اغلب در صورت کوچک شدن، ابتدا در بلوک قرار می گیرند. (آن روزها را به خاطر دارید؟) با توجه به اینکه داده ها توسط برنامه ها و ابزارها پنهان شده اند، به نظر نمی رسد رهبران فناوری اطلاعات آنقدر که باید عقب نشینی کنند.

گوگل از پروژه های منبع باز برای هوش مصنوعی رونمایی می کند

وضعیت ضعیف داده های سازمانی اغلب به عنوان چیزی برای رسیدگی در تاریخ نامشخصی در آینده دیده می شود. امروز آن روز است.

داده‌ها را در حین انتقال به فضای ابری اصلاح کنید. دوباره، ابر داده‌های شما را اصلاح نمی‌کند. آشفتگی داده در محل به یک آشفتگی داده در فضای ابری تبدیل خواهد شد. بهترین زمان برای یافتن و رفع مشکلات قبل از جابه‌جایی داده‌ها به فضای ابری است زیرا استفاده از داده‌ها را در طول انتقال مختل خواهید کرد.

کسانی که این مرحله را رد می‌کنند، اغلب هنگام تلاش برای مهاجرت و پیوند برنامه‌های کاربردی در ابر به داده‌ها، با مشکلاتی مواجه می‌شوند. شما فکر می کنید که اگر در محل کار می کرد در فضای ابری کار می کرد، اما این درست نیست. اکثر آنها متوجه می شوند که حداقل برخی از مشکلات داده باید قبل از اینکه برنامه ها به درستی کار کنند، برطرف شوند. این مطمئناً در صورتی صادق است که برنامه‌ها در حال مدرن‌سازی باشند، مانند انتقال به کانتینر یا بدون سرور.

Starburst Galaxy به‌روزرسانی‌های قابلیت کشف داده‌ها را دریافت می‌کند

رفع این مشکل بسیار آسان است. فقط به داده‌هایی که قبلاً به ابر مهاجرت کرده‌اند، داده‌هایی که به ابر مهاجرت می‌کنند و شاید داده‌هایی که هرگز به ابر مهاجرت نمی‌کنند توجه کنید. این را در اولویت قرار دهید تا برنامه‌هایی را که از داده‌ها استفاده می‌کنند، قبل از انتقال همه داده‌ها به درستی در فضای ابری کار کنند.

اگر نتوانید مشکلات داده را برطرف کنید، در نهایت با مجموعه دیگری از وصله‌ها و راه‌حل‌های سریع مواجه می‌شوید که هزینه بیشتری در صورت‌حساب‌های ابری بالاتر نسبت به صرف زمان و ابزار صرف برای رفع مشکلات یک‌بار برای همیشه دارد. همه.

زمان آن است که به داده ها صندلی درجه یک آن را روی میز اختصاص دهیم. مشکلات داده موجود را قبل از اینکه تبدیل به مشکلات داده ابری شوند، برطرف کنید. اجازه ندهید مسائل مربوط به داده های رسیدگی نشده پروژه انتقال ابر شما را نابود کند.