۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مجموعه تحلیلی SAS Viya اکنون در بازار Azure موجود است

این شرکت گفت که حرکت Viya به بازار Azure به مشتریان سازمانی اجازه می دهد تا به ابزارها و ویژگی های آن در یک مدل پرداختی دسترسی داشته باشند.

این شرکت گفت که حرکت Viya به بازار Azure به مشتریان سازمانی اجازه می دهد تا به ابزارها و ویژگی های آن در یک مدل پرداختی دسترسی داشته باشند.

با توجه به اینکه مشتریان سازمانی به دلیل اقتصاد ناپایدار تمایلی به انجام هزینه‌های کلان ندارند، SAS روز سه‌شنبه اعلام کرد که مجموعه تحلیلی Viya خود را در بازار Azure مایکروسافت در دسترس قرار می‌دهد تا به کاربران سازمانی کمک کند تا به تمام ویژگی‌های مجموعه به صورت پرداختی دسترسی داشته باشند. -model you-go.

«در دسترس بودن Viya در بازار Azure به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که مجموعه را تنها با یک کلیک و در یک مدل پرداخت هزینه اجرا کنند. جی آپچرچ، مدیر ارشد اجرایی SAS، می‌گوید: «این گزینه‌ها راهی عالی برای مبارزه با هر گونه باد مخالف پیرامون عدم اطمینان اقتصادی در آینده است.

طبق گفته SAS، یکی دیگر از دلایل برای عرضه Viya به بازار، روند رو به رشد شرکت ها برای خرید نرم افزار از بازارها به جای فروشندگان است.

Azure AKS را با فناوری های جدید Kubernetes به روز می کند

گزارش اخیر از بازار نرم افزار G2 به تغییرات در فرآیند خرید نرم افزار و ادعا کرد که یکی از عواملی که باعث محبوبیت بازارهای نرم افزار شده است، وجود نظرات همتایان در رابط کاربری آنها است.

SAS گفت: Viya، به عنوان بخشی از Azure Marketplace، شامل یک مرکز یادگیری درون برنامه ای برای کمک به پشتیبانی از Onboarding می شود. سایر اجزای Viya شامل برنامه های SAS مانند Visual Analytics، Visual Statistics، Visual Data Mining و Machine Learning، Model Manager، Studio Analyst، Information Governance، Econometrics و Optimization خواهد بود.

به گفته SAS، قیمت‌گذاری بر اساس منابع محاسباتی مورد استفاده خواهد بود.

ادامه همکاری با مایکروسافت

SAS گفت که راه‌اندازی Viya در بازار Azure گسترش شراکت استراتژیکی است که با مایکروسافت در ژوئن ۲۰۲۰ اعلام کرد. این مشارکت که بر اساس ادغام SAS در سراسر راه‌حل‌های ابری مایکروسافت برای Azure ساخته شده بود، برای این بود که شرکت‌ها بتوانند خود را مهاجرت کنند. بارهای کاری تحلیلی برای ابر، با Azure به عنوان ارائه دهنده ابر ترجیحی SAS.

هوش مصنوعی واقعاً آنقدرها هم هوشمند نیست

اما این اولویت منحصر به فرد نیست. Upchurch گفت Viya در آینده در بازارهای دیگر در دسترس خواهد بود.

مت آسلت، معاون و تحلیلگر در Ventana Research گفت: با این حال، ممکن است شرکت‌ها Azure را به AWS و Google Cloud Platform برای اجرای بارهای تحلیلی ترجیح دهند.

او گفت: «تحقیقات تحلیلی و معیار داده ما نشان می‌دهد که Microsoft Azure نسبت به AWS ترجیح می‌دهد، که هر دو از پلتفرم Google Cloud برای تجزیه و تحلیل و حجم کاری داده در بین شرکت‌کنندگان محبوب‌تر هستند.

گفت: ارائه Viya در یک نسخه پرداخت در بازار همچنین می تواند به عنوان تلاشی برای جذب مشتریان کوچکتر در مقایسه با مشتریان فعلی آن از بانک های بزرگ، شرکت های بیمه، و شرکت های دارویی و بهداشتی تلقی شود. داگ هنشن، تحلیلگر اصلی در Constellation Research.

SQL آزاد شده: 7 اشتباه SQL که باید از آن اجتناب کرد

«هر شرکتی می‌خواهد و به جذب مشتریان جدید نیاز دارد، و این تلاش واضحی از سوی SAS برای آسان‌تر کردن شروع کارهای کوچک برای مشتریان با چیزی است که خودشان می‌توانند به کار گیرند، که به عنوان یک سرویس ارائه می‌شود و می‌توانند به عنوان بخشی پرداخت کنند. Henschen گفت.

در بازار نرم افزار تجاری، رقبای SAS عبارتند از Alteryx، Amazon (با SageMaker)، Dataiku، Domino Data Labs، Google (با Vertex)، H2O.ai، KNIME، RapidMiner و TIBCO.

“مایکروسافت همچنین با Azure Databricks و Azure ML رقابت مشترک ارائه می دهد. شکل دیگری از رقابت از ابزارهای منبع باز و کتابخانه های علوم داده ارائه شده توسط افرادی مانند Anaconda ناشی می شود.