۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

هدف محصولات داده جدید Starburst تسهیل تجزیه و تحلیل بین ابری است

قابلیت‌های محصول داده‌ای که به نرم‌افزار Starburst Enterprise اضافه شده است، با هدف افزایش مدیریت و امنیت داده‌ها در حالی که با مقررات فرامرزی مطابقت دارد، می‌باشد.

قابلیت‌های محصول داده‌ای که به نرم‌افزار Starburst Enterprise اضافه شده است، با هدف افزایش مدیریت و امنیت داده‌ها در حالی که با مقررات فرامرزی مطابقت دارد، می‌باشد.

Starburst نرم افزار Data Products خود را با قابلیت های جدیدی به روز کرده است که به ادعای این شرکت تجزیه و تحلیل بین ابری را برای شرکت هایی که مشترک پلتفرم مدیریت داده و تجزیه و تحلیل آن، Starburst Enterprise هستند، تسهیل می کند.

Starburst’s Data Products، یک ماژول نرم افزاری در  Starburst Enterprise UI، در ماه فوریه راه اندازی شد و به گونه ای طراحی شده است که به مدیران و توسعه دهندگان داده اجازه می دهد تا محصولات داده را با ضربه زدن بر توانایی Starburst Stargate برای اتصال به چندین منبع داده در انواع مختلف ایجاد و نگهداری کنند. مکان های جهانی.

Stargate که به گفته این شرکت به طور خاص برای امکان تجزیه و تحلیل بین ابری جهانی راه اندازی شده است، دروازه ای است که اتصال، کنترل دسترسی به داده ها و بهینه سازی پرس و جو را در میان چندین خوشه Starburst در چندین ابر یا منطقه ارائه می دهد.

چگونه Databricks قابلیت های هوش مصنوعی مولد را به خانه دریاچه دلتا لیک خود اضافه می کند

مت اسلت، معاون و تحلیلگر Ventana Research، در وبلاگی نوشت: «این دروازه ای برای پیوند کاتالوگ داده ها و منابع داده بین خوشه های Starburst ارائه می دهد، و دسترسی به داده ها را بدون نیاز به انتقال آن به یک مکان واحد فراهم می کند». پست.

تحلیل بین ابری علاقه سازمانی را جلب می کند

تحلیل‌های بین ابری حوزه‌ای در حال رشد برای شرکت‌های بزرگ است که سعی می‌کنند با تیم‌های توزیع‌شده جهانی متشکل از دانشمندان داده و تحلیل‌گران کار کنند. این ابزار به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا ابزاری امن برای توزیع داده‌ها به چنین تیم‌هایی ارائه دهند.

وقتی صحبت از تجزیه و تحلیل ابری به میان می‌آید، شرکت‌ها با چالش تکثیر داده‌ها از منابع مختلف داده در یک مکان مواجه می‌شوند که باعث پیچیدگی‌هایی مانند هزینه‌های گران خروجی داده، هزینه ذخیره‌سازی اضافی، تأخیر در حین جابجایی داده‌ها و احتمال وارد کردن داده های نادرست یا قدیمی، همراه با مسائل مربوط به مقررات حفظ حریم خصوصی داده ها.

Oracle MySQL HeatWave به AWS می آید

قابلیت‌های محصول داده جدید، همراه با سایر عملکردهای ماژول Data Products، کاهش این پیچیدگی‌ها را هدف قرار داده‌اند.

Starburst ادعا می کند که ۴۰ مشتری دارد که از ماژول Data Products آن استفاده می کنند، از جمله Sophia Genetics، یک شرکت نرم افزار پزشکی. علاوه بر این، این شرکت گفت که به چندین مشتری اروپایی خود کمک کرده است تا محصولات داده را به طور ایمن ایجاد و به اشتراک بگذارند و در عین حال با GDPR هنجارها.

به روز رسانی با ویژگی حاکمیت ارائه می شود

شرکت گفت که به‌روزرسانی Starburst دارای یک ویژگی حاکمیتی برای همه انواع داده‌ها – از جمله داده‌های خام و محصولات داده‌ای انتخاب‌شده – است که برای کمک به سازمان‌ها در رعایت مقررات داده طراحی شده است.

چرا کسب و کارها از استفاده از داده ها بدشان می آید؟

Starburst گفت:

این ویژگی را می توان برای تنظیم مجموعه داده های محدود مورد استفاده قرار داد و به از بین بردن خطر افشای غیرضروری یا سهوی داده ها کمک می کند. این شرکت افزود، سایر ویژگی‌های امنیتی شامل بهبودهای رابط کاربری برای کمک به مدیریت خط‌مشی‌های امنیت داده در مقیاس، و سیاست‌های مبتنی بر استثنا برای محصولات داده است که هزینه مدیریت امنیت را کاهش می‌دهد.

به گفته Starburst، قابلیت‌های داده شامل داده‌ها و شبیه‌سازی داده‌ها است که به مدیران داده اجازه می‌دهد تا داده‌ها را به راحتی و به سرعت در یک سازمان به اشتراک بگذارند.

این شرکت همچنین ویژگی دیگری را – برای پوشاندن داده ها و فیلتر کردن سطح سلول – در پیش نمایش خصوصی منتشر کرد. این ویژگی به مدیران داده اجازه می دهد تا دسترسی به گروه های خاصی را برای مشاهده مجموعه داده های محدود یا پیچیده فراهم کنند.