۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پایگاه داده Aerospike پشتیبانی از اسناد JSON بومی را اضافه می کند

انتشار پایگاه داده Aerospike 6 همچنین شاخص‌های ثانویه موازی زیادی را معرفی می‌کند که سرعت و کارایی مشابه شاخص‌های اولیه را نوید می‌دهند.

انتشار پایگاه داده Aerospike 6 همچنین شاخص‌های ثانویه موازی زیادی را معرفی می‌کند که سرعت و کارایی مشابه شاخص‌های اولیه را نوید می‌دهند.

پایگاه داده Aerospike با پشتیبانی بومی برای مدل‌های سند JSON در آخرین نسخه نسخه ۶ مجهز شده است. این به روز رسانی همچنین نمایه های ثانویه موازی زیادی اضافه می کند.

پایگاه داده Aerospike پایگاه داده NoSQL است که زیربنای بستر داده بلادرنگ Aerospike است. پایگاه داده Aerospike 6 که در ۲۷ آوریل رونمایی شد، هم از مدل‌های داده اسناد JSON پشتیبانی می‌کند و هم قول ارائه عملکرد زیر میلی‌ثانیه‌ای در مقیاس گیگابایت به پتابایت را می‌دهد. پشتیبانی از جستار JSON و JSONPath ذخیره، جستجو، پرس و جو و مدیریت داده های غنی تر و متنوع تر را فعال می کند.

نحوه استفاده از الگوی واحد کار در ASP.NET Core

نسخه Aerospike Database 6 همچنین پشتیبانی از مدل‌های برنامه‌نویسی جاوا را افزایش می‌دهد، از جمله پشتیبانی از پرس و جوی JSONPath برای ذخیره، جستجو و مدیریت مجموعه داده‌ها و بارهای کاری پیچیده. به گفته این شرکت، پشتیبانی پایگاه داده از مدل‌های داده در مقیاس بزرگ، Aerospike را برای اضافه کردن سری‌های زمانی، نمودار و مدل‌های داده بیشتر در آینده قرار می‌دهد.

گولانگ به جمع 10 تیم برتر باز می گردد

پایگاه داده Aerospike به‌منظور مدیریت داده‌های بلادرنگ در مقیاس، با استفاده در زمینه‌هایی مانند مخابرات و خدمات مالی، از جمله تجزیه و تحلیل تقلب و درک موقعیت‌های ریسک، ساخته شده است. نمایه‌های ثانویه موازی گسترده در پایگاه داده Aerospike 6 از جستارهای پارتیشن و صفحه‌بندی پشتیبانی می‌کنند و به جستجوهای فهرست ثانویه سرعت و کارایی مشابه شاخص‌های اولیه می‌دهند.

مقدمه Hyperscript: بازنگری جاوا اسکریپت

همچنین در پایگاه داده Aerospike 6، یک API دسته‌ای پیشرفته به خواندن/نوشتن سنگین و بارهای کاری ترکیبی اجازه می‌دهد تا زمان رفت و برگشت و ترافیک شبکه را کاهش دهد و در عین حال موازی‌سازی را بهبود بخشد. انطباق امنیت فدرال از طریق FIPS 140-2 پشتیبانی می شود. و پشتیبانی از SQL از طریق کانکتورهای plug-and-play Spark و Presto/Trino از Aerospike Connect.

طرف‌های علاقه‌مند می‌توانند با Aerospike از طریق وب‌سایت شرکت شروع کنند.