۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چارچوب علم داده انفورماتیکا با آمازون SageMaker متصل می شود

Informatica INFACore قول می دهد ایجاد خطوط لوله داده را برای ساخت و استقرار مدل های یادگیری ماشین در Amazon SageMaker Studio ساده کند.

Informatica INFACore قول می دهد ایجاد خطوط لوله داده را برای ساخت و استقرار مدل های یادگیری ماشین در Amazon SageMaker Studio ساده کند.

Informatica یک چارچوب توسعه و علم داده مبتنی بر ابر به نام INFACore راه‌اندازی کرده است که وعده می‌دهد فرآیند نوشتن خطوط لوله داده را برای ساخت و استقرار مدل‌های یادگیری ماشین در Amazon SageMaker Studio ساده‌سازی کند. p>

INFACore که توسط Intelligent Data Management Cloud ارائه شده است، INFACore به عنوان یک پلت فرم هوشمند مدیریت داده بدون سر برای توسعه دهندگان، دانشمندان داده و مهندسان داده توصیف می شود. به گفته این شرکت، INFACore با ساده سازی توسعه خطوط لوله داده پیچیده، هزاران خط کد را به یک تابع تبدیل می کند که می تواند با استفاده از یک رابط کاربری بومی پشتیبانی شده در Amazon SageMaker Studio در برنامه ها مستقر شود.

به گفته تحلیلگران، اوراکل استراتژی هوش مصنوعی مولد بهتری دارد

INFACore در ماه مه وارد مرحله بتا شد و اکنون به طور کلی در دسترس است. ادغام بین INFACore و سایر پلتفرم های ابری علاوه بر AWS در برخی مواقع پیش بینی می شود. Informatica که تخمین می زند هزاران مشتری در AWS دارد، این هفته خدمات دیگری را برای AWS نیز رونمایی کرد:

    به گفته انفورماتیکا،

  • ابزار Informatica Data Loader در AWS اکنون مستقیماً در کنسول انبار داده آمازون Redshift تعبیه شده است و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به سرعت از انتقال داده به اطلاعات بینش حرکت کنند.
  • Informatica Cloud Data Marketplace اکنون از AWS Data Exchange پشتیبانی می کند و یک بازار داده یکپارچه و سلف سرویس ارائه می دهد. Informatica مجموعه داده های شخص اول مشتری و مجموعه داده های شخص ثالث را از تبادل داده بسته بندی می کند.
داخل اولین نسخه ابری مایکروسافت .NET 7

Informatica از سال ۲۰۱۵ یک شرکت بومی ابری بوده و خدمات آن از طریق اشتراک ارائه می‌شود. قبل از آن، انفورماتیکا نرم افزارهای دارای مجوز و در محل را ارائه می کرد. در ماه مه این شرکت ادغام مدیریت داده را اعلام کرد با Microsoft Azure، Oracle Cloud، و Google Cloud.