۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

گوگل خط لوله حریم خصوصی متفاوتی را برای پایتون منتشر کرد

PipelineDP اجازه می دهد تا مجموعه داده های حاوی اطلاعات شخصی را به گونه ای جمع آوری کنند که حریم خصوصی افراد حفظ شود.

PipelineDP اجازه می دهد تا مجموعه داده های حاوی اطلاعات شخصی را به گونه ای جمع آوری کنند که حریم خصوصی افراد حفظ شود.

Google با یک ابزار منبع باز به نام PipelineDP، قابلیت‌های حریم خصوصی متفاوت را به زبان پایتون گسترش می‌دهد تا خطوط لوله ایجاد کند که داده‌های حاوی اطلاعات شخصی را به گونه‌ای که حریم خصوصی افراد حفظ شود، جمع‌آوری می‌کند. این ابزار به مهندسان داده اجازه می دهد تا پارامترهای مورد استفاده برای تولید اطلاعات خصوصی متفاوت را تجسم و تنظیم کنند.

PipelineDP که با مشارکت OpenMined توسعه یافته و از وب‌سایت پروژه قابل دسترسی است، هنوز در مرحله آزمایشی است. با حریم خصوصی متفاوت، بینش و خدمات مفیدی را می توان بدون افشای هیچ گونه اطلاعاتی در مورد افراد ارائه کرد. PipelineDP از راه اندازی ۲۰۱۹ نسخه منبع باز پیروی می کند. کتابخانه حریم خصوصی متفاوت پایه Google، که با زبان‌های C++، Go و جاوا کار می‌کند. p>

Intro to Extism: یک کتابخانه WebAssembly برای برنامه ها و افزونه های قابل ارتقا

به گفته گوگل، توسعه‌دهندگان، محققان و شرکت‌ها می‌توانند از کتابخانه جدید Python برای ساخت برنامه‌هایی با فناوری حفظ حریم خصوصی استفاده کنند که به آنها امکان می‌دهد ضمن حفاظت و احترام به حریم خصوصی افراد، بینش و روندها را از مجموعه داده‌ها مشاهده کنند. PipelineDP را می توان با فریم ورک های Apache Spark و Apache Beam برای پردازش داده ها استفاده کرد. در حال حاضر کاربران را قادر می‌سازد تا با موارد استفاده جدید آزمایش کنند، مانند نمایش صفحات پربازدید یک وب‌سایت در هر کشور به‌صورت انبوه و ناشناس.

۱۱ روش شگفت‌انگیز که توسعه‌دهندگان از Wasm استفاده می‌کنند

Google همچنین در حال انتشار یک ابزار حریم خصوصی متفاوت است تا به پزشکان اجازه دهد پارامترهای مورد استفاده برای تولید اطلاعات خصوصی متفاوت را تجسم و تنظیم کنند. علاوه بر این، محققان Google مقاله‌ای منتشر کرده‌اند که تکنیک‌هایی را برای مقیاس‌بندی حریم خصوصی متفاوت به مجموعه داده‌های یک پتابایت یا بیشتر به اشتراک می‌گذارد. .