۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

ارتقاء ویژوال استودیو جستجوی کد را تقویت می کند

Visual Studio 2022 17.9 Preview 3 به کاربران امکان می دهد هر کلمه یا رشته ای از کاراکترها را در پایگاه کد خود جستجو کنند.

Visual Studio 2022 17.9 Preview 3 به کاربران امکان می دهد هر کلمه یا رشته ای از کاراکترها را در پایگاه کد خود جستجو کنند.

مایکروسافت با پیش‌نمایش ۳ نسخه‌ی ۱۷.۹ برنامه‌ریزی‌شده ویژوال استودیو ۲۰۲۲، جستجوی کد را که به عنوان تجربه جستجوی همه‌جانبه نیز شناخته می‌شود، بهبود بخشیده است.

سومین پیش نمایش Visual Studio 2022 17.9 راه اندازی شد ۱۷ ژانویه و می‌توانید در وب‌سایت ویژوال استودیو دانلود کنید. a>.

5 ویژگی جدید عالی در جنگو 5

بهبودهای جستجوی کد به کاربران ویژوال استودیو اجازه می دهد تا هر کلمه یا رشته ای از کاراکترها را در راه حل خود جستجو کنند و نتایج فایل و نماد را از پایگاه کد خود تکمیل کنند. کاربران همچنین اکنون می توانند کلمات موجود در نظرات، نام متغیرها و پارامترها یا هر رشته کاراکتر دیگری را در یک پایگاه کد جستجو کنند. برای جستجوی متن تخصصی تر، Find in Files (Ctrl+Shift+F) و Quick Find (Ctrl+) گزینه های بیشتری را ارائه می دهند.

Gemini Code Assist در Google Cloud Next 24 معرفی شد

تجربه پیش‌فرض جستجوی کد (Ctrl+T یا Ctrl+) شامل تطابق متن دقیق و مواردی مانند نظرات و متغیرهای محلی است که قبلاً درج نشده‌اند. نتایج متن در مقایسه با انواع، فایل‌ها و اعضا از اولویت برخوردار هستند. کاربران همچنین می‌توانند با انجام اقداماتی مانند پیشوند یک عبارت جستجو با «x»، فقط به نتایج متنی، یعنی نمای فقط متنی، فیلتر کنند.

پیشنهاد پشته کد داغ اجرای جاوا را سرعت می بخشد

پشتیبانی متن کامل در جستجوی کد به طور پیش‌فرض در کانال پیش‌نمایش با نسخه ۱۷.۹ پیش‌نمایش ۲ در دسترس بود. همچنین در نسخه اصلی نسخه ۱۷.۹ به عنوان یک ویژگی پیش‌نمایش وجود خواهد داشت. پیش‌نمایش ۳ به دنبال پیش‌نمایش ۲، منتشر شده در ۱۲ دسامبر، و پیش‌نمایش ۱، در ۱۵ نوامبر منتشر شد.