۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

اوراکل از پسوند توسعه جاوا برای Visual Studio Code رونمایی کرد

اوراکل گفت که برنامه افزودنی Oracle Java Platform از نسخه‌های فعلی JDK و نسخه بعدی JDK پشتیبانی می‌کند.

اوراکل گفت که برنامه افزودنی Oracle Java Platform از نسخه‌های فعلی JDK و نسخه بعدی JDK پشتیبانی می‌کند.

Oracle افزونه Oracle Java Platform را برای Visual Studio Code منتشر کرده است که توسعه جاوای کامل را برای پروژه‌های Maven و Gradle به مایکروسافت ارائه می‌کند. ویرایشگر کد محبوب.

در بخش کد VS بازار ویژوال استودیو موجود است، افزونه Oracle Java Platform ۱۸ اکتبر رونمایی شد. اوراکل گفت که این برنامه افزودنی چرخه توسعه از ویرایش گرفته تا کامپایل تا اشکال زدایی و آزمایش را پوشش می دهد و از refactorings در سطح کلاس و متغیر پشتیبانی می شود. نسخه اولیه ویژگی‌هایی مانند نمای پروژه، تکمیل خودکار، برجسته کردن خطا، و قابلیت‌های پرش به تعریف، همراه با پشتیبانی از تست واحد برای Junit را ارائه می‌دهد.

آیا از جستجوی جداگانه Slack، GitHub و Google Drive خسته شده اید؟ همه این کارها را به یکباره در SQL انجام دهید

Oracle گفت که افزایش محبوبیت Visual Studio Code به عنوان یک IDE جهانی، رابطه بین زبان های برنامه نویسی و IDE های آنها را تغییر داده است. پیش از این، توسعه دهندگان یک زبان و سپس یک IDE را انتخاب می کردند. اکنون بسیاری از توسعه‌دهندگان انتظار دارند که IDE‌های غیرمعمول زبان مانند VS Code پشتیبانی خوبی برای هر زبانی که توسعه‌دهندگان استفاده می‌کنند ارائه دهند. تعداد زیادی از توسعه دهندگان جاوا از کد VS استفاده می کنند، به ویژه دانش آموزان و توسعه دهندگانی که در کنار جاوا از زبان های دیگر استفاده می کنند.

HTMX برای جاوا با Spring Boot و Thymeleaf

Oracle گفت: برای پشتیبانی از یک زبان برنامه نویسی، یک برنامه افزودنی VS Code یک سرور زبان در هسته خود دارد. این بک اند ابزارهای زبان را اجرا می کند و با استفاده از پروتکل سرور زبان با IDE ارتباط برقرار می کند. سرور زبان جاوا Oracle یک نسخه باریک از سرور توسعه یافته برای پروژه Apache NetBeans است.

زباله جمع آوری چیست؟ مدیریت خودکار حافظه برای برنامه های شما

با استفاده از کامپایلر OpenJDK javac برای ویرایش و کامپایل کد، سرور زبان اوراکل به محض معرفی، پشتیبانی از کد VS را برای ویژگی‌های جدید JDK (کیت توسعه جاوا) فعال می‌کند. افزونه اوراکل VS Code از نسخه‌های فعلی JDK و نسخه بعدی JDK پشتیبانی می‌کند. نسخه فعلی JDK 21 است که در سپتامبر منتشر شد.

مایکروسافت همچنین ابزارهای توسعه جاوا را برای VS Code فراهم می‌کند، از جمله بسته افزودنی برای جاوا. مجموعه‌ای از برنامه‌های افزودنی برای نوشتن، آزمایش و اشکال‌زدایی برنامه‌های جاوا دارد.