۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

اپل می گوید سوئیفت بهترین انتخاب برای موفقیت در ++C است

این شرکت ایمنی، سرعت، قابلیت دسترسی و قابلیت همکاری داخلی C و C++ را به عنوان مزایای قانع کننده سوئیفت ذکر می کند.

این شرکت ایمنی، سرعت، قابلیت دسترسی و قابلیت همکاری داخلی C و C++ را به عنوان مزایای قانع کننده سوئیفت ذکر می کند.

در ۱۰ ژوئن ارائه کلیدی در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل، تد کرمنک، مدیر زبان‌ها و زمان اجرا اپل، استدلال کرد که سوئیفت بهترین زبان برنامه‌نویسی برای جایگزینی C++ است. 

Swift در سال ۲۰۱۴ توسط اپل معرفی شد به عنوان جانشین Objective-C، و Kremenek معتقد است که C++ را نیز پشت سر خواهد گذاشت. کرمنک گفت: “ایمنی، سرعت و قابلیت دسترسی سوئیفت، همراه با قابلیت همکاری داخلی C و C++، به این معنی است که سوئیفت بهترین انتخاب برای موفقیت در C++ است.”

C++ و C از کاخ سفید آتش گرفته اند، که گزارشی در فوریه منتشر کرد که از توسعه دهندگان خواسته بود به سمت زبان های برنامه نویسی ایمن برای حافظه حرکت کنند. کرمنک گفت که اپل متعهد به استفاده از سوئیفت در پایگاه های کد C++ خود است. قبل از Swift، نرم افزار روی دستگاه های اپل با استفاده از C، C++ و Objective-C نوشته می شد.

چگونه با GraphQL شروع کنیم

اپل این هفته اعلام کرد که قصد دارد Swift را به یک سازمان اختصاصی GitHub، github.com/swiftlang منتقل کند. سوئیفت ۶ که برای عرضه در سال جاری برنامه ریزی شده است، وعده می دهد که برنامه نویسی همزمان را از طریق ایمنی کامل مسابقه داده ایمن تر و آسان تر کند. مسابقه داده زمانی اتفاق می‌افتد که بخش‌های مختلف کد سعی می‌کنند داده‌های یکسان را تغییر دهند و به طور همزمان به آن دسترسی داشته باشند.

مقدمه Hyperscript: بازنگری جاوا اسکریپت

کرمنک گفت: “سوئیفت ۶ این نوع باگ ها را با تشخیص آنها در زمان کامپایل از بین می برد.” حالت زبان جدید در حالت زبان سوئیفت ۶ ایمنی مسابقه داده در زمان کامپایل را فعال می کند. از آنجایی که ایمنی مسابقه داده ممکن است به تغییراتی در کد نیاز داشته باشد، حالت زبان جدید Swift 6 انتخابی است. اپل قبلاً ایمنی مسابقه داده را در Swift 5.10 در ماه مارس برجسته کرده بود، و توصیه کرد که حالت انتخاب کردن برنامه ریزی شده برای Swift 6 به طور پیش فرض جداسازی کامل داده ها را اعمال می کند.

همچنین برای سوئیفت ۶، پشتیبانی از لینوکس گسترش یافته است که توزیع‌های لینوکس دبیان و فدورا را پوشش می‌دهد و پشتیبانی بهبودیافته برای ویندوز را پوشش می‌دهد. ژنریک ها همچنین به دنبال بهبود در Swift 6 هستند، زیرا یک زیر مجموعه جدید برای هدف قرار دادن محیط های محدود مانند هسته های سیستم عامل و میکروکنترلرها برنامه ریزی شده است. اپل همچنین در حال سرمایه‌گذاری در پشتیبانی از سویفت در ویرایشگر کد ویژوال استودیو مایکروسافت و ویرایشگرهای دیگری است که از پروتکل سرور زبان استفاده می‌کنند.

13 پروژه منبع باز که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را متحول می کند

با ایجاد github.com/swiftlang، اپل معتقد است که محیط مساعدتری برای همکاری ایجاد می‌کند. و نوآوری به عنوان اولین گام، اپل قرار بود مخزن تکامل سریع را در ۱۰ ژوئن جابجا کند و دیگر مخازن در هفته‌های آینده جابه‌جا شوند. پروژه هایی مانند کامپایلر سوئیفت و کتابخانه های کلید در سایت GitHub میزبانی خواهند شد.