۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

به روز رسانی های ویژوال استودیو در C++، Git، Wasm و DX می درخشد

Visual Studio 2022 17.6 بهبودهای قابل توجهی در عملکرد، ویرایشگر و C++ به ارمغان می آورد، در حالی که پیش نمایش نسخه 17.7 بهبودهای بهره وری بیشتری را اضافه می کند.

Visual Studio 2022 17.6 بهبودهای قابل توجهی در عملکرد، ویرایشگر و C++ به ارمغان می آورد، در حالی که پیش نمایش نسخه ۱۷.۷ بهبودهای بهره وری بیشتری را اضافه می کند.

Microsoft’s Visual Studio 2022 17.6 IDE اکنون به طور رسمی در دسترس است، با عملکرد، ویرایش و پیشرفت‌های C++ که نوید بهبود تجربه توسعه‌دهنده را می‌دهد. یک جانشین برنامه ریزی شده، Visual Studio 2022 17.7، با تجسم Git جدید و ویژگی های Blazor WebAssembly، اکنون در حال پیش نمایش است.

نسخه تولیدی Visual Studio 2022 17.6 که در ۱۶ مه معرفی شد، می‌تواند در اینجا بارگیری شود. پیش‌نمایش ۱۷.۷ ویژوال استودیو ۲۰۲۲، که در ۱۷ می رونمایی شد، می‌تواند از اینجا بارگیری شود.

بهبودهای کلیدی بهره وری در Visual Studio 2022 17.6 شامل بهبودهایی در سناریوی “Solution – Close” برای بستن سریعتر راه حل حاوی پروژه های C++ است. بارگیری پروژه Chromium سریع‌تر است و Git History اکنون فایل‌ها و پوشه‌ها را سریع‌تر برای مخازن با سابقه طولانی و تعهدات کمتر بارگیری می‌کند.

JetBrains میزبانی خود قدانا را راه اندازی کرد

قابلیت‌های ویرایش جدید برای افزایش بهره‌وری در جنبه‌های مختلف فرآیند توسعه، مانند اسکرول چسبنده، اضافه شده‌اند تا سرصفحه‌های مرتبط را در معرض دید قرار دهند و پیمایش یک پایه کد را آسان‌تر کنند. رنگ آمیزی جفت بریس، که به تشخیص پرانتزهای باز و بسته برای کد کمک می کند، برای C#، C++، TypeScript، JavaScript، Visual Basic و Razor پشتیبانی می شود. یک غلط‌گیر املای پیشرفته C#، C++، و فایل‌های Markdown را برای املای نادرست بررسی می‌کند.

برای توسعه وب با ASP.NET Core، Visual Studio 2022 17.6 دارای تعدادی به روز رسانی برای توسعه APIها، از جمله داربست API، Endpoints Explorer، و ویرایشگر HTTP و پشتیبانی از فایل HTTP برای آزمایش APIها است.

برای توسعه C++، Visual Studio 2022 17.6 گردش‌های کاری جدیدی را برای CMake، STM32CubIDE و vcpckg اضافه می‌کند. دیباگر CMake به توسعه دهندگان اجازه می دهد فایل های CMakeLists.txt را اشکال زدایی کنند. مدیر بسته vcpkg C++ اکنون با Visual Studio ارسال می شود و دستورات آن را می توان از ترمینال یکپارچه IDE اجرا کرد. یک کاوشگر فایل از راه دور برای یونیکس به توسعه دهندگان اجازه می دهد فایل ها را در ماشین های یونیکس راه دور فهرست شده در Connection Manager مرور، آپلود و دانلود کنند. همچنین، پشتیبانی اولیه از حالت C++ 20 در پروژه‌های C++/CLI وجود دارد.

اصول مدیریت هزینه Kubernetes

ویژگی‌هایی برای مقیاس‌بندی محیط توسعه و ساده‌سازی مدیریت ویژوال استودیو برای مدیران و توسعه‌دهندگان فناوری اطلاعات معرفی شده‌اند. برای مثال، سازمان‌ها اکنون می‌توانند طرح‌بندی‌های ویژوال استودیو را در وب‌سایت‌های اینترانت و همچنین اشتراک‌گذاری فایل‌ها را برای نصب مبتنی بر شبکه میزبانی کنند.

Visual Studio 2022 17.7 Preview 1 بهبودهای بهره وری و بهبودهای توسعه NET و ابری را معرفی می کند. مورد دوم شامل پشتیبانی از IntelliTest برای .NET 6+ و NetStandard و توانایی انتشار پروژه های Blazor WebAssembly در Azure Static Web Apps است.

Rust راهنمای بسته محموله را تغییر می دهد

هنگام انتشار یک پروژه Blazor Wasm پس از انتخاب Azure به عنوان هدف، اکنون توسعه دهندگان گزینه ای برای انتخاب برنامه‌های وب استاتیک Azure، که مایکروسافت به گفته مایکروسافت هزینه‌های بالقوه کمتری را در مقابل انتشار برای سرویس Azure مبتنی بر محاسبات ارائه می‌کند. برنامه های وب استاتیک Azure همچنین قابلیت هایی مانند میزبانی جهانی و ادغام با توابع Azure را ارائه می دهند.

پیشرفت‌های بهره‌وری شامل تجربه جستجوی همه‌جانبه، توانایی مقایسه فایل‌ها در Solution Explorer، و تجسم‌های چند شاخه‌ای Git است. هنگام باز کردن پنجره Git Repo، توسعه دهندگان می توانند چندین شاخه را در یک نمودار تجسم کنند تا بفهمند شاخه ها چگونه به هم مرتبط هستند.