۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

زبان سوئیفت کتابخانه استاندارد را سرعت می بخشد، کلیات را دوباره کار می کند

Swift 5.7 دارای یک کتابخانه استاندارد کوچکتر و سریعتر، بهبود قابلیت استفاده، و یک پیاده سازی عمومی جدید است که عملکرد را افزایش می دهد و باگ های طولانی مدت را حذف می کند.

Swift 5.7 دارای یک کتابخانه استاندارد کوچکتر و سریعتر، بهبود قابلیت استفاده، و یک پیاده سازی عمومی جدید است که عملکرد را افزایش می دهد و باگ های طولانی مدت را حذف می کند.

Swift 5.7، آخرین به‌روزرسانی زبان برنامه‌نویسی سوئیفت اپل، اکنون با بهبودهای قابلیت استفاده، کتابخانه استاندارد کوچک‌تر و سریع‌تر، زمان ساخت و راه‌اندازی سریع‌تر، و پیاده‌سازی عمومی جدید در دسترس است.

Swift 5.7 که در ۱۲ سپتامبر رونمایی شد، پیشرفت‌های زبان و کتابخانه استاندارد را ارائه می‌کند، از جمله یک نحو مختصر جدید برای کدهای معمولی دیگ بخار، از جمله عبارت‌های if let و حاشیه‌نویسی‌های چند عبارتی، نوع بسته. توسعه‌دهندگان این زبان همچنین محدودیت‌های دیرینه زبان را برداشته‌اند تا برنامه‌نویسی عمومی را یکپارچه‌تر کنند و ایمنی مسابقه داده‌ها را با حاشیه‌نویسی‌های جدید و تشخیص‌های انتخابی افزایش دهند. پشتیبانی از زبان جدید و API برای پردازش رشته ارائه شده است. یکی دیگر از پیشرفت‌های زبانی، انزوای بازیگر در محیط‌های توزیع‌شده است.

SnapLogic از ابزار بدون کد برای ایجاد برنامه های مبتنی بر LLM رونمایی می کند

برای سیستم‌های عمومی، پیاده‌سازی ژنریک چک‌کننده نوع بازنویسی شده است و عملکرد و صحت را بهبود می‌بخشد. با تنظیمات خاصی از پروتکل‌ها و انواع مرتبط، زمان بررسی نوع در سوئیفت ۵.۶ به طور تصاعدی افزایش می‌یابد، اما اکنون در سوئیفت ۵.۷ فقط به صورت خطی افزایش می‌یابد. اجرای ژنریک جدید سوئیفت بسیاری از باگ‌های قدیمی را برطرف می‌کند، که بیشتر مربوط به رسیدگی به نیازمندی‌های پیچیده مشابه، مانند موارد مربوط به نوع SubSequence مربوط به مجموعه، و کد با استفاده از پروتکل CaseIterable است. ، که نیاز را تعریف می کند، Self.Element == Self.

باینری های Swift را می توان از swift.org دانلود کرد. سایر ویژگی ها و بهبودهای جدید در Swift 5.7:

  • شمارش خودکار مراجع از طریق تعیین قوانین جدید برای کوتاه کردن طول عمر متغیرها در صورت مجاز بودن بهینه‌سازی، کاربرپسندتر، قابل پیش‌بینی‌تر و کارآمدتر است. برای اجرای قوانین جدید، کامپایلر یک نمایش داخلی جدید را اتخاذ کرد که دامنه واژگانی هر متغیر را ردیابی می کند.
  • تکمیل کد آرگومان‌های فراخوانی تابع، توابع سراسری و متغیرها اکنون کاملاً در جستجوگر نوع سوئیفت ادغام شده است و به تکمیل کد اجازه می‌دهد تا نتایج دقیق‌تری را در کد مبهم یا کد دارای خطا ارائه دهد.
  • زنجیره ابزار ویندوز به طور کامل درایور swift را به عنوان درایور کامپایلر پذیرفته است. درایور C++ دیگر بسته بندی نمی شود یا به عنوان یک نسخه جایگزین ارائه نمی شود. همچنین برای ویندوز، نصب کننده برای استقرار نقشه های ماژول و فایل های بسته بندی بهبود یافته است و حجم دانلود نصب کننده را کاهش می دهد.
Flutter 3.13 سرعت رندر در iOS