۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

زمان اجرا Wasmtime WebAssembly برای نسخه ۱.۰ تنظیم شده است

توسعه دهندگان زمان اجرا WebAssembly قابل جاسازی در آستانه انتشار در 20 سپتامبر بر عملکرد کامپایلر و امنیت زمان اجرا تمرکز کرده اند.

توسعه دهندگان زمان اجرا WebAssembly قابل جاسازی در آستانه انتشار در ۲۰ سپتامبر بر عملکرد کامپایلر و امنیت زمان اجرا تمرکز کرده اند.

Wasmtime، یک زمان اجرا مستقل برای WebAssembly، به انتشار رسمی ۱.۰ نزدیک می شود.

این گروه در

برای نسخه آینده، توسعه‌دهندگان Wasmtime بر روی ایجاد کد سریع‌تر توسط کامپایلر تمرکز کرده‌اند، Wasmtime را سریع‌تر از ماژول کامپایل‌شده نمونه‌سازی می‌کند، و زمانی که ماژول اجرا می‌شود، زمان اجرا را تا حد امکان کارآمد می‌کنند. همچنین کار برای اطمینان از ایمن بودن زمان اجرا و اینکه کامپایلر کد صحیح تولید می کند، انجام شده است. دستورالعمل‌های نصب Wasmtime را می‌توانید در wasmtime.dev پیدا کنید.

Next.js 13.5 راه‌اندازی سریع‌تر و تازه‌سازی را به ارمغان می‌آورد

Wasmtime بر روی مولد کد Cranelift ساخته شده است، که کد ماشین را در زمان اجرا یا زودتر از زمان تولید می کند. Wasmtime برای نمونه سازی کارآمد، تماس های کم سربار بین embedder و WebAssembly، و مقیاس پذیری نمونه های همزمان بهینه شده است.

زمانی که Wasmtime یک برنامه WebAssembly را اجرا می کند، CPU دستورات بومی را که از بایت کد WebAssembly کامپایل شده است و بخش هایی از زمان اجرا Wasmtime را اجرا می کند که ساختارهای داده را برای کمک به پیاده سازی معنایی WebAssembly حفظ می کند. کار برای بهبود مرحله راه‌اندازی انجام شده است که زمان کامپایل کد و زمان نمونه‌سازی یک ماژول Wasm و همچنین فاز حالت پایدار را پوشش می‌دهد که سرعت کد تولید شده و سرعت اولیه‌های زمان اجرا را پوشش می‌دهد. Cranelift نیز بهینه شده است، با برنامه هایی که برای بهینه سازی بیشتر نیاز دارند.