۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

سی شارپ ۱۳ پارامترها را تقویت می کند، انواع پسوند را معرفی می کند

به‌روزرسانی آتی زبان C#، پشتیبانی پارامترهای پارامترها را گسترش می‌دهد و نوع جدیدی را معرفی می‌کند که اعضای برنامه افزودنی را برای یک نوع زیربنایی عرضه می‌کند.

به‌روزرسانی آتی زبان C#، پشتیبانی پارامترهای پارامترها را گسترش می‌دهد و نوع جدیدی را معرفی می‌کند که اعضای برنامه افزودنی را برای یک نوع زیربنایی عرضه می‌کند.

C# 13، به‌روزرسانی برنامه‌ریزی‌شده برای زبان عمومی محبوب مایکروسافت برای توسعه دات‌نت، قرار است پارامترهای params را بهبود بخشد تا به توسعه‌دهندگان انعطاف‌پذیری بیشتری بدهد، و انواع برنامه‌های افزودنی، نوع جدیدی از نوع را معرفی کند. که اعضای برنامه افزودنی را برای یک نوع اساسی فراهم می کند.

مایکروسافت جزئیات برنامه های C# 13 در تاریخ ۲۱ مه را ارائه کرد< /a>.

از C# 13، نوع پارامتر params می‌تواند هر یک از انواع مورد استفاده با عبارات مجموعه مانند Span، List باشد. و IEnumerable. توسعه دهندگان همچنین می توانند در صورت پیروی از قوانین خاص از مجموعه های خود استفاده کنند. همچنین، بسیاری از روش‌های .NET Runtime برای پذیرش params Span به‌روزرسانی می‌شوند تا تخصیص حافظه کاهش یابد و برنامه‌ها بتوانند سریع‌تر اجرا شوند. این بخشی از تلاش مداوم برای سریعتر و قابل اعتمادتر کردن C# است. مایکروسافت گفت: این همچنین نمونه ای از توجه به حصول اطمینان از کارکرد مناسب ویژگی های C# است.

انواع برنامه‌های افزودنی نوع جدیدی از نوع هستند که اعضای برنامه افزودنی را برای یک نوع زیربنایی تأمین می‌کنند. انواع پسوند دارای متدها، خصوصیات و سایر اعضایی هستند که می توانند نمونه یا ایستا باشند. مایکروسافت گفت، انواع برنامه‌های افزودنی به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا کدی را که کار مهمی را در یک برنامه کاربردی ارائه می‌کند، با تهیه و سازمان‌دهی برنامه‌های افزودنی که نمونه‌های خاصی از اشیاء زیربنایی را سفارشی می‌کنند، ساده‌سازی کنند.

ویژگی‌های جدید C# را می‌توانید در امتحان کنید.NET 9 Preview SDK یا آخرین Visual Studio 2022 IDE. دیگر پیشرفت‌های برنامه‌ریزی‌شده برای C# 13 شامل دسترسی میدانی به ویژگی‌های خودکار و یک رویکرد اصلاح‌شده برای شکستن تغییرات برای اطمینان از تکامل زبان تمیزتر در سال‌های آینده است.

معمولاً، انتشار رسمی C# در کنار به‌روزرسانی‌های .NET در ماه نوامبر انجام می‌شود. C# 13 از C# 12 پیروی می‌کند که در نوامبر ۲۰۲۳ وارد شد و سازنده‌های اصلی و عبارات مجموعه را شامل می‌شود. سی شارپ به ترتیب پنجمین و چهارمین زبان برنامه نویسی پرطرفدار در فهرست Tiobe و Pypl برای این ماه قرار گرفت.