۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت از ویژوال استودیو برای مک استفاده می کند

مایکروسافت به کاربران فعلی ویژوال استودیو برای مک توصیه می کند که به کد ویژوال استودیو سوئیچ کنند، ویژوال استودیو را برای ویندوز در ماشین مجازی اجرا کنند یا از Microsoft Dev Box در Azure استفاده کنند.

مایکروسافت به کاربران فعلی ویژوال استودیو برای مک توصیه می کند که به کد ویژوال استودیو سوئیچ کنند، ویژوال استودیو را برای ویندوز در ماشین مجازی اجرا کنند یا از Microsoft Dev Box در Azure استفاده کنند.

مایکروسافت Visual Studio خود را برای Mac IDE بازنشسته می کند. این شرکت به توسعه‌دهندگان مک توصیه می‌کند که به دنبال جایگزین‌هایی مانند C# Dev Kit برای کد ویژوال استودیو و سایر برنامه‌های افزودنی که توسعه NET. را فعال می‌کنند، باشند.

با استناد به بازخوردهای مداوم کاربر و الگوهای استفاده برای Visual Studio برای Mac، Microsoft در ۳۰ آگوست گفت که اکنون تلاش‌های خود را بر روی بهینه‌سازی Visual Studio IDE متمرکز کرده است، که از طریق سرویس Microsoft Dev Box در Azure برای توسعه‌دهندگان در هر موردی در دسترس است. سیستم عامل و همچنین کیت توسعه دهنده C# برای VS Code نیز برای هر سیستم عاملی موجود است. با بازنشستگی، Visual Studio برای Mac 17.6 تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۴ پشتیبانی خواهد شد.

بهینه سازی ویدیو برای UX: آنچه یک توسعه دهنده باید بداند

مایکروسافت گفت که در حال هدایت منابع برای بهبود Visual Studio و Visual Studio Code و بهینه سازی آنها برای توسعه بین پلتفرمی است. هیچ چارچوب، پشتیبانی زبان یا زمان اجرا جدیدی به ویژوال استودیو برای مک اضافه نخواهد شد. برای سال آینده، این شرکت به‌روزرسانی‌های ضروری مانند به‌روزرسانی‌های سرویس برای رفع اشکالات مهم، مشکلات امنیتی و پلتفرم‌های به‌روزشده اپل را ارائه خواهد کرد.

به‌روزرسانی‌های زمان اجرا و حجم کار نیز ارائه خواهد شد تا توسعه‌دهندگان بتوانند به ساخت برنامه‌ها در .NET 6، .NET 7 و Mono چارچوب ها در حالی که .NET 8 به طور رسمی پشتیبانی نمی شود، این شرکت همچنین پشتیبانی ابتدایی را برای .NET 8 در ویژوال استودیو برای مک برای ساخت و اشکال زدایی برنامه ها فعال کرده است.

WebAssembly چیست؟ پلتفرم وب نسل بعدی توضیح داد

مایکروسافت جایگزین های زیر را برای Visual Studio برای Mac توصیه می کند:

  • C# Dev Kit که اخیراً معرفی شده است، .NET Maui، و افزونه‌های Unity برای Visual Studio Code، که در پیش‌نمایش در دسترس هستند. این افزونه‌ها، که قابلیت‌های Visual Studio Code را برای توسعه‌دهندگان C# و .NET تقویت می‌کنند، به‌طور بومی در تمامی پلتفرم‌های پشتیبانی‌شده از جمله macOS عمل می‌کنند. مایکروسافت گفت که تجربه استفاده از اینها با حرکت از پیش نمایش به در دسترس بودن عمومی و فراتر از آن بهبود خواهد یافت.
  • Visual Studio در Windows در یک ماشین مجازی در Mac، که پشتیبانی از پروژه قدیمی برای Xamarin، F# و توسعه از راه دور در iOS از طریق VM را ارائه می‌دهد.
  • Visual Studio در Windows در VM در فضای ابری، از طریق Microsoft Dev Box.
3 چارچوب وب پایتون برای قسمت های جلویی زیبا

از ۳۱ آگوست ۲۰۲۴، ویژوال استودیو برای مک به عنوان یک نصب قدیمی فقط از طریق my.visualstudio.com برای کاربران دارای اشتراک ویژوال استودیو در دسترس خواهد بود، اما دیگر نگهداری یا سرویس نخواهد شد. کاربران دارای قراردادهای پشتیبانی تا ۳۱ اوت ۲۰۲۴ به پشتیبانی فنی دسترسی خواهند داشت.