۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت از Fluid Framework 2.0 رونمایی کرد

Fluid Framework 2.0 beta دارای یک مدل برنامه نویسی بصری برای توسعه دهندگان است تا وضعیت مشترک بین مشتریان را در زمان واقعی همگام کنند.

Fluid Framework 2.0 beta دارای یک مدل برنامه نویسی بصری برای توسعه دهندگان است تا وضعیت مشترک بین مشتریان را در زمان واقعی همگام کنند.

مایکروسافت نسخه بتا Fluid Framework 2.0 خود را منتشر کرده است، که ارتقای پلتفرم منبع باز این شرکت برای ساخت برنامه های مشترک است.

۸ ژانویه رونمایی شد، چارچوب سیال نسخه بتا ۲.۰ دارای یک مدل برنامه نویسی بصری برای توسعه دهندگان است تا وضعیت مشترک بین مشتریان را در زمان واقعی همگام کنند. در دسترس بودن عمومی برای تابستان امسال برنامه ریزی شده است. Fluid Framework که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، برای توسعه برنامه‌های کاربردی با تأخیر کم طراحی شده است که از همکاری بلادرنگ پشتیبانی می‌کنند و با ارائه ساختارهای داده با استفاده آسان به توسعه‌دهندگان طراحی شده است که چارچوب به‌طور خودکار بین مشتریان همگام‌سازی می‌شود.

طراحی پشتی انعطاف پذیر با GraphQL به پایان می رسد

Fluid Framework 2.0 را می‌توان برای افزودن همکاری به برنامه‌های جدید یا موجود، ارائه یک مدل داده طرح‌واره‌ای، به نام SharedTree Distributed Data Structure (DDS) که یک رابط برنامه‌نویسی بصری برای کار با داده‌ها ارائه می‌کند، استفاده کرد. طیف وسیعی از انواع داده ها از جمله آرایه ها، نقشه ها و اشیاء را پشتیبانی می کند.

8 قلاب React دیگر که باید در مورد آنها بدانید

علاوه بر پشتیبانی از Azure Fluid Relay، Fluid Framework 2.0 نیز پشتیبانی از SharePoint Embedded، یک سیستم مدیریت اسناد مبتنی بر ابر برای همکاری در محتوای ذخیره شده در مستاجر Microsoft 365. Fluid Framework به برنامه‌های شخص اول مایکروسافت و برنامه‌های شخص ثالث مانند Microsoft Loop، ویایتبرد مایکروسافت و Hexagon Nexus.