۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت ویژوال استودیو ۲۰۱۳ را بازنشسته کرد

ویژوال استودیو 2013 پس از 9 آوریل دیگر به روز رسانی های امنیتی را دریافت نخواهد کرد. این شرکت به کاربران توصیه می کند که به Visual Studio 2022 ارتقاء دهند.

ویژوال استودیو ۲۰۱۳ پس از ۹ آوریل دیگر به روز رسانی های امنیتی را دریافت نخواهد کرد. این شرکت به کاربران توصیه می کند که به Visual Studio 2022 ارتقاء دهند.

مایکروسافت اعلام کرد که Visual Studio 2013 IDE خود را در آوریل بازنشسته خواهد کرد. این شرکت از کاربران ویژوال استودیو ۲۰۱۳ می خواهد که به Visual Studio 2022 ارتقاء دهند.

در یک پست وبلاگ در ۲ ژانویه ۲۰۲۴، مایکروسافت گفت که پشتیبانی گسترده از Visual Studio 2013 در ۹ آوریل به پایان می رسد. پس از آن تاریخ، نسخه های Visual Studio 2013، محصولات و اجزای مرتبط دیگر اصلاحات امنیتی دریافت نخواهند کرد. (یا هر به روز رسانی دیگری). پشتیبانی جریان اصلی برای Visual Studio 2013 در آوریل ۲۰۱۹ به پایان رسید. با پشتیبانی گسترده، مایکروسافت فقط مشکلات امنیتی را رفع می کند.

با زیگ آشنا شوید: جایگزین مدرن برای C

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که Visual Studio 2019 در تاریخ ۹ آوریل از جریان اصلی به پشتیبانی گسترده تبدیل خواهد شد. این شرکت چند تاریخ کلیدی دیگر پشتیبانی را تکرار کرد:

  • Visual Studio 2015 تا ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ در پشتیبانی گسترده باقی می ماند.
  • Visual Studio 2017 تا ۱۳ آوریل ۲۰۲۷ پشتیبانی گسترده ای دارد.
  • کانال پیش‌نمایش Visual Studio 2019 دیگر به‌روزرسانی دریافت نمی‌کند. مایکروسافت توصیه می کند که کاربران به کانال انتشار ویژوال استودیو ۲۰۱۹ (نسخه ۱۶.۱۱) یا < یک href="https://visualstudio.microsoft.com/vs/preview/" rel="nofollow">پیش‌نمایش Visual Studio 2022 برای ایمن ماندن و دریافت به‌روزرسانی‌های ویژگی.
به روز رسانی های ویژوال استودیو در C++، Git، Wasm و DX می درخشد

مایکروسافت از ویژوال استودیو ۲۰۲۲ به عنوان «مولدترین IDE تا کنون» نام برده و آن را به همه مشتریان توصیه می کند. سه کانال برای Visual Studio 2022 وجود دارد: Preview که ویژگی‌های جدید را برای بازخورد اولیه پیش‌نمایش می‌کند. فعلی، که ویژگی‌های جدیدی را هنگامی که برای استفاده گسترده آماده هستند، ارائه می‌کند. و Long-Term Servising، که به تیم های توسعه دهنده کنترل بر پذیرش نسخه های جدید ویژگی های جدید را می دهد.