۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت پسوند .NET MAUI را برای Visual Studio Code نهایی می کند

برنامه افزودنی .NET MAUI ابزارهایی را برای ساخت برنامه های چند پلتفرمی با استفاده از C# و XAML فراهم می کند.

برنامه افزودنی .NET MAUI ابزارهایی را برای ساخت برنامه های چند پلتفرمی با استفاده از C# و XAML فراهم می کند.

مایکروسافت پسوند Visual Studio Code خود را برای .NET MAUI (واسط کاربری برنامه چند پلتفرمی) به طور کلی در دسترس قرار داده است و آن را از پیش نمایش خارج کرده است.

۱۲ ژوئن اعلام شد و در بازار ویژوال استودیو موجود است. a>، پسوند .NET MAUI برای VS Code ابزارهایی را برای ساختن برنامه های چند پلتفرمی با C# و XAML فراهم می کند. برنامه افزودنی در بالای C# Dev Kit و C#، با این ابزارها Solution Explorer، C# Hot Reload، C# IntelliSense و قابلیت های دیگر برنامه افزودنی NET MAUI با همکاری این افزونه‌های دیگر، XAML IntelliSense و XAML Hot Reload و توانایی هدف‌گیری دستگاه‌های دسک‌تاپ و تلفن همراه را اضافه می‌کند.

Qdrant پایگاه داده برداری مدیریت شده را برای ابرهای ترکیبی ارائه می دهد

به گفته مایکروسافت، در حالی که نسخه پیش‌نمایش برنامه افزودنی .NET MAUI دارای تکمیل‌ها و نکات برجسته دستوری XAML بود، به گفته مایکروسافت، از تجربه کامل مورد نظر فاصله داشت. از زمان پیش نمایش، سرویس زبان XAML در ویژوال استودیو به VS Code برای توسعه NET MAUI آورده شده است. سرویس زبان XAML همچنین با GitHub Copilot کار می کند و تکمیل خودکار هوشمند، نکات ابزار، و پیمایش کد یکپارچه را ارائه می دهد.

Microsoft Azure توسعه Kubernetes را با یک پیش نویس جدید آسان می کند

مایکروسافت در حال درخواست بازخورد از کاربران برنامه افزودنی NET MAUI است. برنامه نویسان می توانند با استفاده از کادر گفتگوی Help -> Report Issue در کد ویژوال استودیو، یک اشکال را ثبت کنند یا پیشنهادی را به اشتراک بگذارند. آخرین نسخه VS Code 1.90 است، منتشر شده در ۵ ژوئن.