۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

مایکروسافت SDK را برای تست چارچوب ارائه می دهد

MSTest SDK برای بهبود تجربه آزمایش واحد دات نت از طریق پیش‌فرض‌های بهتر، استفاده ساده‌تر و توسعه‌پذیری آسان‌تر در نظر گرفته شده است.

MSTest SDK برای بهبود تجربه آزمایش واحد دات نت از طریق پیش‌فرض‌های بهتر، استفاده ساده‌تر و توسعه‌پذیری آسان‌تر در نظر گرفته شده است.

مایکروسافت MSTest SDK را معرفی کرده است. ساخته شده بر روی سیستم MSBuild Project SDK و بر اساس MSTest runner، MSTest SDK طراحی شده است تا به توسعه دهندگان تجربه بهتری برای آزمایش با MSTest، چارچوب مایکروسافت برای آزمایش واحد، بدهد.

MSTest SDK، ۱۱ آوریل معرفی شد، پیکربندی پروژه را از طریق مایکروسافت گفت پیش فرض های معقول و گزینه های انعطاف پذیر. برای استفاده از MSTest SDK، توسعه دهندگان باید یک پروژه MSTest ایجاد کنند یا یک پروژه MSTest موجود را به روز کنند و محتوای فایل csproj.

مایکروسافت از ویژوال استودیو برای مک استفاده می کند

را جایگزین کنند.

از مزایای MSTest SDK جدید می‌توان به پیش‌فرض‌های بهتر، توسعه‌پذیری آسان‌تر، و انتخاب آسان‌تر ویژگی‌های جدید مانند تست‌های AOT بومی اشاره کرد. پیشنهادات پیش‌فرض با الگوهای ارائه‌شده توسط انواع اصلی برنامه‌ها مانند ASP.NET Core، Razor و Windows Desktop هماهنگ هستند. SDK از پیشنهادات پیش فرضی که تیم MSTest برای این پروژه ها ارائه می کند استفاده خواهد کرد. با به‌روزرسانی، توسعه‌دهندگان فقط باید نسخه MSTest SDK را به‌روزرسانی کنند تا پیش‌فرض‌های جدید را دریافت کنند.

ارتقای زبان C# 11 مایکروسافت به خط پایان نزدیک شده است

علاوه بر MSTest runner، مایکروسافت مجموعه‌ای را ارسال می‌کند برنامه‌های افزودنی که توسعه‌دهندگان می‌توانند به‌عنوان بسته‌های NuGet نصب کنند تا آزمایش خود را افزایش دهند. و برای کمک به توسعه‌دهندگان در انتخاب پیش‌فرض‌های صحیح و پسوندهای مناسب برای پروژه‌های آزمایشی خود، مایکروسافت پروفایل‌هایی را در MSTest SDK معرفی کرده است. سه نمایه در حال حاضر ارائه می‌شوند: پیش‌فرض، AllMicrosoft، و هیچ. پیش‌فرض شامل پوشش کد مایکروسافت و Trx.Report.

مقدمه Hyperscript: بازنگری جاوا اسکریپت

این شرکت گفت در حالی که سبک MSTest SDK هنوز در حال توسعه است، به عنوان سنگ بنای تحولات و ویژگی های آتی مایکروسافت است. مایکروسافت کاربران MSTest را تشویق می‌کند که به این سبک SDK که به استاندارد الگوی پروژه MSTest در .NET 9 تبدیل می‌شود، منتقل شوند.