۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

ویژوال استودیو Extension Manager جدید را معرفی کرد

مدیر برنامه افزودنی به روز شده، به طور پیش فرض در ویژوال استودیو 17.10 روشن است، به کاربران اجازه می دهد تا بدون خروج از IDE، توضیحات دقیق برنامه های افزودنی را مشاهده کنند.

مدیر برنامه افزودنی به روز شده، به طور پیش فرض در ویژوال استودیو ۱۷.۱۰ روشن است، به کاربران اجازه می دهد تا بدون خروج از IDE، توضیحات دقیق برنامه های افزودنی را مشاهده کنند.

Microsoft اکنون Extension Manager به روز شده خود را برای Visual Studio به عنوان پیش‌نمایش پیش‌فرض، که با Visual Studio 17.10 شروع می‌شود، اضافه می‌کند.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی در

Visual Studio 17.10 Extension Manager به روز شده را برای همه کاربران به ارمغان می آورد. قبلاً به عنوان پیش‌نمایش اختیاری در دسترس بود.

مدیر برنامه افزودنی برای برجسته کردن محتوای مهم هنگام جستجوی برنامه‌های افزودنی بازسازی شده است، و اکنون دارای یک صفحه بزرگ برای مشاهده توضیحات دقیق است. نوار کناری سمت چپ به کاربران امکان می‌دهد بین نماهای اصلی انتخاب کنند، که شامل مرور Visual Studio Marketplace برای برنامه‌های افزودنی جدید، مشاهده و مدیریت برنامه‌های افزودنی نصب‌شده، کشف و نصب به‌روزرسانی‌های برنامه‌های افزودنی، و نصب برنامه‌های افزودنی که توسعه‌دهندگان رومینگ را برای آنها فعال کرده‌اند. کاربران می‌توانند روی نماد فیلتر در سمت راست کادر جستجو کلیک کنند تا منوهای دسته‌بندی و زیرمجموعه نمایش داده شوند.

نحوه ارسال ایمیل با استفاده از SendGrid در ASP.NET Core

کاربران می‌توانند با غیرفعال کردن ویژگی پیش‌نمایش، به مدیر برنامه افزودنی قبلی برگردند. این را می توان با پیمایش به Tools > Manage Preview Features و برداشتن تیک کادر ویژگی به نام Extension Manager UI Refresh انجام داد. برای فعال کردن مجدد Extension Manager جدید، کادر مربوط به ویژگی پیش نمایش را علامت بزنید و IDE را مجددا راه اندازی کنید. کاربران می توانند با دسترسی به انجمن توسعه دهندگان، بازخورد خود را در مورد مدیر برنامه افزودنی به اشتراک بگذارند. صفحه وب.