۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پلاگین بسته سوئیفت کد را از اسناد OpenAPI تولید می کند

Swift OpenAPI Generator کد سرویس گیرنده یا سرور Swift را تولید می کند که برای برقراری تماس های API یا پیاده سازی سرورهای API مورد نیاز است.

Swift OpenAPI Generator کد سرویس گیرنده یا سرور Swift را تولید می کند که برای برقراری تماس های API یا پیاده سازی سرورهای API مورد نیاز است.

اپل نسخه ۱.۰ پایدار Swift OpenAPI Generator 1.0 را برای تولید کد سرویس گیرنده و سرور Swift از یک سند OpenAPI، توسعه دهندگان سویفت در ۳۱ ژانویه اعلام کردند.

Swift OpenAPI Generator کد مورد نیاز برای برقراری تماس‌های API یا اجرای سرورهای API را تولید می‌کند. کد به طور خودکار در زمان ساخت تولید می شود، بنابراین با سند OpenAPI همگام است و نیازی به تعهد به یک مخزن منبع ندارد. OpenAPI یک استاندارد باز برای توصیف رفتار سرویس‌های HTTP است و دارای اکوسیستمی از ابزارها است.

OpenSilver پشتیبانی از زبان F# را اضافه می کند

Swift OpenAPI Generator با نسخه‌های ۳.۰ و ۳.۱ مشخصات OpenAPI کار می‌کند. این برنامه از بدنه‌های درخواست و پاسخ استریم پشتیبانی می‌کند که توسط AsyncSequence پشتیبانی می‌شود و موارد استفاده مانند بارهای سنگین بدون بافر و جریان‌های رویداد JSON را امکان‌پذیر می‌سازد. از انواع محتوای رایج از جمله JSON، فرم کدگذاری شده با URL، Base64، متن ساده و بایت‌های خام پشتیبانی می‌کند، که همگی به‌عنوان انواع ارزش با ویژگی‌های ایمن نوع نمایش داده می‌شوند و انتزاعات کلاینت، سرور و میان‌افزار انعطاف‌پذیر را ارائه می‌دهد، و تولید شده را جدا می‌کند. کد از کتابخانه سرویس گیرنده HTTP و چارچوب وب.

توسعه وب تمام پشته با HTMX و Bun، قسمت 1: Elysia و MongoDB

با Swift OpenAPI Generator، کدی را می توان برای ایجاد درخواست های ایمن به یک سرور API با هر کتابخانه سرویس گیرنده HTTP ایجاد کرد. این افزونه همچنین می‌تواند کدی را برای راه‌اندازی سرور HTTP با هر چارچوب وب با استفاده از منطق تجاری که از درخواست‌های شبکه جدا شده است، ایجاد کند.