۳۰ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پلتفرم طراحی Canva از پلتفرم توسعه دهنده رونمایی کرد

پلتفرم محبوب طراحی گرافیک آنلاین، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را با بازار برنامه، SDK، و APIها برای ایجاد برنامه‌های خلاقانه، گردش کار و همکاری برای جامعه Canva جلب می‌کند.

پلتفرم محبوب طراحی گرافیک آنلاین، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را با بازار برنامه، SDK، و APIها برای ایجاد برنامه‌های خلاقانه، گردش کار و همکاری برای جامعه Canva جلب می‌کند.

Canva، یک پلت فرم رایگان طراحی گرافیکی و همکاری با ۱۳۵ میلیون کاربر فعال ماهانه، پلتفرم برنامه‌نویسان Canva را معرفی کرده است. ، دارای API ها و ابزارهای توسعه برای ساخت برنامه های کاربردی برای جامعه Canva. توسعه دهندگان می توانند برنامه های خود را در Canva App Marketplace بازاریابی کنند.

پلتفرم برنامه‌نویس در ۱۴ ژوئن عرضه شد. کلید این پلتفرم Canva SDK است تا به توسعه‌دهندگان امکان دهد تا به سرعت یک برنامه را راه‌اندازی کنند. این شرکت گفت که بیش از ۱۱۰۰۰ توسعه دهنده در لیست انتظار برای SDK وجود دارد که در ۹ ماه گذشته در نسخه بتا بوده است. بخش‌های دیگر پلتفرم برنامه‌نویس Canva عبارتند از:

  • Canva Connect API، که REST API برای اتصال هر برنامه با Canva است. در اواخر امسال، این APIها فرآیندها را برای تیم هایی که از Canva استفاده می کنند، خودکار می کنند. طرح‌ها، دارایی‌ها، نظرات و موارد دیگر را می‌توان همگام‌سازی کرد تا گردش کار را برای تیم‌ها ساده یا خودکار کند. همچنین در این APIها پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی وجود دارد.
  • Canva Apps APIها، که به عنوان بخشی از SDK نشان داده می‌شوند، عملکردهایی مانند افزودن محتوا، ویرایش طرح، احراز هویت کاربران و ارائه داده‌ها از طریق برنامه‌های Canva را ارائه می‌کنند.
رندر سمت سرور یک لحظه دارد

Canva گفت که تولیدکنندگان محتوای آن از اینفلوئنسرهای کوچک و صاحبان مشاغل کوچک تا ۸۵ درصد از شرکت‌های Fortune 500، مانند Zoom و HubSpot، را شامل می‌شود. در Canva یک رابط کاربری و قالب‌هایی با قابلیت کشیدن و رها کردن برای اهدافی مانند ارائه، اسناد، وب‌سایت‌ها و گرافیک رسانه‌های اجتماعی قابل مشاهده است. همچنین مجموعه ای از فونت ها همراه با تصاویر، فیلم های ویدئویی و کلیپ های صوتی نیز ارائه شده است.