۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پلتفرم ۸.۱ کوانتومی Creatio با کد پایین توسعه برنامه‌های قابل ترکیب را تقویت می‌کند

این شرکت یک رابط هوش مصنوعی مولد جدید اضافه کرده است که به کاربران سازمانی اجازه می دهد برنامه های کاربردی را از طریق درخواست های زبان طبیعی تولید کنند.

این شرکت یک رابط هوش مصنوعی مولد جدید اضافه کرده است که به کاربران سازمانی اجازه می دهد برنامه های کاربردی را از طریق درخواست های زبان طبیعی تولید کنند.

Creatio نسخه جدیدی از پلتفرم توسعه  کد خود، Creatio 8.1 Quantum، بر اساس پنج مؤلفه اصلی، از جمله معماری جدید کوانتوم، برنامه‌های کاربردی قابل ترکیب منتشر کرده است. CRM، اجزای آماده برای استفاده، یکپارچه سازی با هوش مصنوعی مولد و یک برنامه حاکمیتی بدون کد.

اندی داوگان، مدیر ارشد رشد در Creatio گفت: «معماری جدید کوانتوم شامل اجزا، بلوک‌ها و برنامه‌هایی است که می‌توانند بدون نیاز به مهارت‌های فنی در محصولات سازمانی انتها به انتها مونتاژ شوند.

داوگان افزود: «این رویکرد قابل ترکیب برای توسعه برنامه، کاربران غیر فنی را قادر می‌سازد تا از مؤلفه‌های موجود استفاده کنند و آنها را با سرعت و مقیاس در محصولات دیجیتال ترکیب کنند».

Creatio بیش از ۱۰۰ جزء و بلوک آماده برای استفاده را به نسخه Quantum اضافه کرده است. اینها شامل بلوک‌ها و مؤلفه‌های جدول‌های زمانی و تأییدیه‌ها، یک پانل ارتباطی، صفحات کوچک، فهرست‌های قابل ویرایش، تایمرها، مؤلفه‌های پیام‌رسانی، مؤلفه‌های برنامه تلفن همراه، درخواست‌ها و مسیرهای تصمیم‌گیری است.

معرفی Redwood.js: توسعه سریع برنامه با React

این شرکت تمام ویژگی‌ها و اجزای مجموعه CRM خود، از جمله بازاریابی، فروش و خدمات را تجزیه کرده است تا آنها را به عنوان بلوک‌های لگو ارائه کند. به گفته داوگان، این رویکرد نتیجه عدم قطعیت اقتصاد کلان است که بر توانایی یا تمایل شرکت‌ها برای هزینه در پلتفرم‌ها یا محصولات فناوری تأثیر می‌گذارد.

داوگان گفت: «بسیاری از مشتریان ما به ما می‌گویند که می‌خواهند فقط برای چیزی که می‌خواهند از آن استفاده کنند، پول بپردازند،» و افزود که اکثر فروشندگان رویکردی قابل ترکیب برای CRM ندارند و از این رو شرکت‌ها باید یک پیشنهاد کامل را خریداری کنند. در حالی که آنها فقط از ۱۰ تا ۲۰٪ از ویژگی های موجود استفاده می کنند.

شرکت گفت که نسخه Quantum به شرکت‌ها اجازه می‌دهد از برنامه‌های موجود در مجموعه CRM به‌صورت مستقل یا در ترکیب با یکدیگر استفاده کنند.

نشانی‌های اینترنتی Mastodon واجد شرایط برای نمونه

برنامه‌های CRM قابل ترکیب شامل Customer 360، مدیریت سرنخ و فرصت، سفارش و قراردادها، پیش‌بینی فروش، بهره‌وری، کمپین‌ها، بازاریابی ایمیلی، مدیریت رویداد، تبلیغات دیجیتال، مدیریت پرونده، و مدیریت دانش است.

سال گذشته، Creatio  نسخه Atlas خود را منتشر کرد با قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی از جمله یک کنسول توسعه بدون کد به‌روزرسانی و یکپارچه، پیکربندی چارچوب UI/UX به کمک هوش مصنوعی، و امکان استفاده مجدد آسان‌تر اجزای قبلاً مهندسی شده در هر مرحله از فرآیند توسعه برنامه.

ادغام هوش مصنوعی مولد و برنامه حاکمیتی

Creatio همچنین هوش مصنوعی مولد را در نسخه Quantum پلتفرم توسعه با کد پایین خود ادغام کرده است تا به کاربران سازمانی کمک کند تا برنامه ها را سریعتر تولید کنند.

داوگان گفت:

این ادغام، که از طریق Application Hub در دسترس خواهد بود، به کاربران سازمانی اجازه می دهد تا با استفاده از یک درخواست زبان طبیعی، یک برنامه را از قبل تولید کنند.

جاوا اسکریپت و جاوا هر دو دوست داشتند و متنفر بودند

در ماه مه، شرکت گفته بود که برای ادغام یک CRM را در خود جای داده است. موارد استفاده متمرکز a> مانند دستیار هوش مصنوعی داخلی و توانایی ایجاد پاسخ‌های انسان‌مانند برای ایمیل، چت و مکالمات تلفنی.

یکی دیگر از موارد اضافه شده به نسخه Quantum شامل یک برنامه حاکمیتی جدید است که مانند یک نرده محافظ برای برنامه های توسعه یافته در پلت فرم کم کد عمل می کند.

داوگان گفت: «این برنامه شامل فهرستی جامع از کنترل‌های نظارتی و انطباق خودکار، از جمله مقررات خارجی، الزامات امنیتی، و ممیزی‌های داخلی از جمله موارد دیگر است. زمان واقعی، و ممیزی را اجرا کنید.

نسخه Quantum، که به طور کلی در دسترس قرار گرفته است، به مدت ۱۴ روز به صورت آزمایشی رایگان است.