۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پیشنهاد جاوا حالت استثنا را به سوئیچ اضافه می کند

این پیشنهاد می‌گوید که اجازه دادن به توسعه‌دهندگان برای رسیدگی به یک استثنا از انتخابگر در سوئیچ با یک مورد در بلوک سوئیچ، سوئیچ را برای تطبیق الگو قابل استفاده‌تر می‌کند.

این پیشنهاد می‌گوید که اجازه دادن به توسعه‌دهندگان برای رسیدگی به یک استثنا از انتخابگر در سوئیچ با یک مورد در بلوک سوئیچ، سوئیچ را برای تطبیق الگو قابل استفاده‌تر می‌کند.

خوانایی، قابلیت نگهداری و قابلیت استفاده عبارات و عبارات سوئیچ در جاوا با پیشنهادی بهبود می‌یابد که اجازه می‌دهد استثناها در بلوک سوئیچ مدیریت شوند.

پیشنهاد فعلی OpenJDK، “کنترل استثناها در سوئیچ (پیش نمایش)،” بخشی از نسخه استاندارد جاوا، اگرچه هنوز نسخه خاصی از Java SE به عنوان گیرنده تعیین نشده است. به طور خاص، پیشنهاد نیاز به تقویت سوئیچ دارد تا استثنائات پرتاب شده توسط انتخابگر (e در سوئیچ (e) …) را بتوان در بلوک سوئیچ مدیریت کرد.

ارتقای زبان C# 11 مایکروسافت به خط پایان نزدیک شده است

اهداف این طرح، که در ۱۲ ژانویه ایجاد و در ۱۹ آوریل به‌روزرسانی شد، شامل بهبود خوانایی و قابلیت نگهداری با اجازه دادن به سوییچ برای مدیریت مختصر همه نتایج ممکن ارزیابی انتخابگر، و ساده‌سازی استفاده از APIهایی است که در هنگام استفاده استثناهای بررسی شده را ایجاد می‌کنند. توسط انتخابگر عبارت یا عبارت switch.

انگیزه دادن به پیشنهاد این مفهوم است که افزایش سوئیچ برای رسیدگی به استثناها از انتخابگر، استفاده از کتابخانه هایی را که استثناها را ایجاد می کنند، خوانایی را بهبود می بخشد و اشتباهات را کاهش می دهد، ساده می کند. یک سوئیچ شامل یک انتخاب چند طرفه بر اساس مقدار یک عبارت انتخابگر است.

فریم ورک مایکروسافت دات نت MAUI می رسد

این پیشنهاد بیان می‌کند که به‌طور سنتی، سوییچ با استثناها مخالف بوده است. اگر عبارت انتخابگر به جای تولید یک مقدار، یک استثنا انداخت، سوئیچ استثنا را بازگرداند و استفاده از سوئیچ را دشوار می کند. توسعه دهندگان مجبور شدند استثنائات انتخابگر را کنترل کنند، معمولاً با قرار دادن سوئیچ در یک بلوک try-catch، یک رویکرد بی‌هدف که دارای جنبه‌های منفی است که منجر به برنامه‌های بدتر می‌شود. این پیشنهاد نتیجه می‌گیرد که یک رویکرد بسیار بهتر این است که به توسعه‌دهندگان اجازه دهیم تا یک استثنا از انتخابگر را فقط با یک مورد دیگر مدیریت کنند.

اسنیک می‌گوید GitHub Copilot کد ناامن را حتی از امنیت کمتری می‌کند

هدف پیشنهاد رسیدگی به استثناهای ایجاد شده توسط بلوک سوئیچ در بلوک سوئیچ، یا معرفی انواع جدیدی از الگوهای منطبق با استثناها یا جاسازی پشتیبانی برای رسیدگی به استثنا در سایر عبارات و عبارات نیست. این پیشنهاد می‌گوید که تغییر مدل استثناهای بررسی‌شده در مقابل علامت‌نخورده، چه به طور کلی یا در محدوده یک سوئیچ، هدفی نیست.