۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

پیشنهاد OpenJDK ایجاد رکوردهای جاوا را ساده می کند

ایجاد رکوردهای مشتق شده به توسعه دهندگان جاوا این امکان را می دهد تا رکوردهای جدیدی از رکوردهای موجود ایجاد کنند و نیاز به روش های واضح خشک شدن را از بین ببرند.

ایجاد رکوردهای مشتق شده به توسعه دهندگان جاوا این امکان را می دهد تا رکوردهای جدیدی از رکوردهای موجود ایجاد کنند و نیاز به روش های واضح خشک شدن را از بین ببرند.

توسعه‌دهندگان جاوا از طریق ایجاد رکورد مشتق شده، یک ویژگی زبان پیش‌نمایش که توسط جامعه OpenJDK در نظر گرفته می‌شود، راه آسان‌تری برای ایجاد رکوردها و کدهای ساده‌تر برای اعلام کلاس‌های رکورد به دست خواهند آورد.

ایجاد رکورد مشتق شده به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا رکوردهای جدیدی را از رکوردهای موجود ایجاد کنند و فقط مؤلفه هایی را مشخص کنند که ناهمسان. اهداف پیشنهاد شامل ارائه ابزاری مختصر برای ایجاد مقادیر رکوردهای جدید از مقادیر موجود و ساده‌سازی اعلان کلاس‌های رکورد با حذف نیاز به ارائه روش‌های خشک شدن صریح، که مشابه غیرقابل تغییر روش‌های تنظیم‌کننده هستند، می‌باشد.

متا Code Llama LLM را برای کدنویسی منتشر کرد

اساس این پیشنهاد این است که تغییر ناپذیری یک تکنیک قدرتمند برای ایجاد کد ایمن و قابل اعتماد است که به راحتی قابل استدلال است. نوشتن کلاس‌های تغییرناپذیر در جاوا به‌طور سنتی یک تمرین خسته‌کننده بود که شامل تعداد زیادی دیگ بخار می‌شد، اما کلاس‌های رکوردی که در JDK 16 معرفی شدند، اعلام کلاس‌های غیرقابل تغییر و داده‌محور را آسان می‌کنند.

جاوا 23 شروع به شکل گیری می کند

تغییرناپذیری کلاس‌های رکورد، پیش‌بینی‌پذیری و ایمنی را تضمین می‌کند و ویژگی‌هایی را فعال می‌کند که استفاده از آن‌ها را آسان می‌کند، از جمله سازنده‌های متعارف، روش‌های دسترسی، و روش‌های Objectcode به خوبی تعریف شده. با این حال، سیستم‌هایی که توسعه‌دهندگان نیاز به مدل‌سازی دارند، هنوز حالت دارند، و تکامل حالت مدل‌سازی شده توسط کلاس‌های رکورد می‌تواند دشوار باشد. یک راه بهتر برای استخراج مقادیر رکورد جدید از مقادیر رکوردهای قدیمی این است که به توسعه دهندگان اجازه دهید بر روی تبدیل اجزا تمرکز کنند و کامپایلر جاوا به طور خودکار ساختارشکنی و نمونه سازی مقادیر رکورد را مدیریت کند.

هدف زبان کربن این است که C++ بهتری باشد

در اواخر نوامبر ۲۰۲۳ ایجاد شد و در ۲۸ فوریه به روز شد، پیشنهاد ایجاد رکورد مشتق شده بخشی از نسخه استاندارد جاوا خواهد شد. هیچ نسخه خاصی به عنوان گیرنده نامگذاری نشده است. ارائه عبارات ایجاد مشتق شده برای مقادیر معمولی و غیر رکوردی، هدف پیشنهاد فعلی نیست، اما ممکن است موضوع پیشنهاد بهبود JDK در آینده باشد.