۲۹ شهریور ۱۴۰۳

Techboy

اخبار و اطلاعات روز تکنولوژی

چارچوب وب جدید برای سرعت بارگذاری صفحه Deno

تیم توسعه Fresh می‌گوید تلفیقی زود هنگام منجر به ارائه دارایی‌ها 45 تا 60 برابر سریع‌تر از رندرهای به‌موقع می‌شود.

تیم توسعه Fresh می‌گوید تلفیقی زود هنگام منجر به ارائه دارایی‌ها ۴۵ تا ۶۰ برابر سریع‌تر از رندرهای به‌موقع می‌شود.

با Fresh 1.4، آخرین نسخه چارچوب وب تمام پشته با استفاده از زمان اجرا Deno javaScript/TypeScript، نویسندگان Fresh بارگذاری سریع‌تر صفحه و طرح‌بندی‌های مشترک را اعلام می‌کنند.

در ۱۶ آگوست معرفی شد، Fresh 1.4 بر تجربه برنامه‌نویس و سهولت استفاده در طرح‌بندی‌های مشترک تمرکز دارد. ، جزایر خاص مسیر و سایر قابلیت ها. به گفته تیم Fresh، برای بارگذاری سریع‌تر صفحه، پیش‌کامپایل منجر به ارائه دارایی‌ها ۴۵ تا ۶۰ برابر سریع‌تر از رندر به‌موقع برای شروع سرد یک عملکرد بدون سرور شد. پس انداز بستگی به اندازه «جزایر» یا اجزای تعاملی دارد که تحویل داده می شود.

روشی هوشمندتر برای ارائه حفاظت از داده ها به برنامه های مبتنی بر SSD

برای طرح‌بندی‌ها، Fresh 1.4 پشتیبانی از فایل‌های _layout را اضافه می‌کند، که می‌توان آن را به‌عنوان بسته‌بندی برنامه محلی مسیر توصیف کرد. این‌ها را می‌توان در هر پوشه مسیری قرار داد، با تازه‌ای که همه طرح‌بندی‌های منطبق را تشخیص می‌دهد و آنها را روی هم قرار می‌دهد.

Fresh که در زیر چتر فناوری‌های Deno قرار می‌گیرد، ترکیبی از چارچوب مسیریابی و موتور قالب است که صفحات را بر اساس تقاضا ارائه می‌کند. پروژه ها را می توان به صورت دستی در هر پلتفرمی با deno مستقر کرد. یک زمان اجرا لبه مانند Deno Deploy بهترین تجربه را ارائه می دهد.

AWS Amplify ابزار توسعه بصری را اضافه می کند

توسعه دهندگان می توانند با اجرای deno run -A -r https://fresh.deno.dev یک پروژه Fresh را شروع کنند یا با اجرای deno run -A -r https پروژه موجود را به روز کنند. ://fresh.deno.dev/update در پوشه پروژه خود. در سایر پیشرفت‌ها در Fresh 1.4:

  • برای ساده‌سازی تگ‌های HTML، head و بدنه سفارشی، توسعه‌دهندگان می‌توانند ، و مستقیماً روی سرور برچسب بزنید.
  • طرح‌بندی‌های همگام‌سازی، همراه با مؤلفه‌های _layout پشتیبانی می‌شوند.
  • توابع کمکی

  • define* تعاریف تابع را سریع‌تر تایپ می‌کنند.
  • گروه های مسیر برای کمک به سازماندهی کد مشخص شده اند.

برنامه‌های آتی برای Fresh شامل بازنگری سیستم افزونه برای قدرتمندتر کردن و درک آسان‌تر آن است. پشتیبانی از نمایش انتقال‌ها نیز به همراه ناوبری مشتری مانند SPA.